نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان ما از صحبت‌های استقلالی‌ها بسیار ناراحت بودند و این حرف‌ها توهین به شعور ۴۰ میلیون هوادار است.

به گزارش   خبرورزشی ، امید عالیشاه هافبک تیم پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر یک این تیم مقابل پارس جنوبی  (اینجا ببینید) گفت: خدا را شکر با حمایت هواداران سه امتیاز این بازی را گرفتیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

وی در خصوص صحبت‌های روز گذشته بازیکنان استقلال و اینکه آنها اعتقاد داشتند داوری‌ها به سود پرسپولیس است،‌ تصریح کرد: من یک سوال دارم،‌ تا الان یک بازیکن پرسپولیس در مورد تیم‌های دیگر صحبت کرده است؟ بعد از بازی با الدحیل و السد رسانه‌های قطری همه از تیم ما تمجید کردند،‌ آیا در آسیا هم داوران به ما کمک کردند؟ بازیکنان ما به فکر توجیه نیستند و با تمام توان وارد زمین می‌شوند تا نتیجه بگیرند. اگر بحث مالی است، من از وزارت ورزش خواهش می‌کنم یک بازرس به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بفرستد و میزان قراداد بازیکنان و میزان پرداختی‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: اگر هم بحث داوری است،‌ من از عادل فردوسی‌پور خواهش می‌کنم در برنامه 90 شفاف‌سازی و داوری‌های را بررسی و اعلام کند که در دو سه سال اخیر داوری‌ها به نفع استقلال بوده یا پرسپولیس. بازیکنان ما روز گذشته از این صحبت‌ها خیلی ناراحت بودند، این توهین به شعور 40 میلیون هوادار است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی