نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع هلندی سرخ‌پوشان بندر لیورپول، آماده رویارویی با شیاطین سرخ است.

فن دایک: منچستریونایتد خطرناک است!
به گزارش خبرورزشی بر اساس گفته‌های ویرجیل فان‌دایک، لیورپول از چیزی نمی‌ترسد، ولی از تهدیدات هجومی منچستریونایتد آگاه است.
دربی شمال غرب انگلستان در حالی در روز یکشنبه برگزار خواهد شد که لیورپول با اختلاف ۱۶ امتیازی نسبت به شیاطین سرخ، بدون شکست بر صدر جدول رده‌بندی تکیه زده است. فان‌دایک در مورد بازی حساس پیش رو گفته است: می‌دانیم چه چیزی در انتظار ماست. ما هم سرعت خوبی داریم پس نباید از چیزی بترسیم، اما باید از خطر آن‌ها آگاه باشیم. آن‌ها به ویژه در فاز هجومی بازیکنان خوبی در اختیار دارند و بنابراین باید از این منظر آماده باشیم، اما صرف نظر از آن، باید بازی خودمان را انجام بدهیم، حاکم بر بازی باشیم و حریف را تحت فشار بگذاریم.
وی افزود: لیورپول در فصل جاری تنها سه گل دریافت کرده است و از نظر امتیازی هم پس از گذشت شانزده بازی، سومین تیم برتر تاریخ لیگ برتر است. فن دایک که از زمان پیوستن به لیورپول کمک زیادی به خط دفاع تیمش کرده است، از اهمیت کلین شیت‌ها هم گفت.
فان‌دایک ادامه داد: موجب افتخار همه ماست. ما با هم کار می‌کنیم، با هم دفاع می‌کنیم و با هم حمله می‌کنیم. اما شخصا برای من مدافع، دیدن این که تنها شش گل دریافت کرده‌ایم، خیلی خوب است. اما با وجود این‌ها هم نمی‌توان چیزی برنده شد، چون راه درازی در پیش است، ولی روشن است که به شروع خوب خود خیلی افتخار می‌کنیم. چندان بد پیش نرفته است! از تمامی لحظات لذت برده‌ام. خیلی زود گذشت و تقریبا یکسال از پیوستن من به لیورپول می‌گذرد و همه همه چیز سریع پیش رفت. کسی دوست ندارد در مسابقه‌ای شکست بخورد، ولی ما اصلا گل خوردن را دوست نداریم. این چیزی است که به هم می‌گوییم و اوضاع از این منظر خوب پیش رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی