نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس اتفاقات مهمی در این باشگاه رخ خواهد داد.

سه بازیکن پرسپولیس در منطقه خطر
به گزارش خبرورزشی، بازگشت سروش رفیعی به ترکیب اصلی و حضور ستاره‌ای به نام مهدی ترابی در خط حمله که قطعاً با پوشیدن پیراهن پرسپولیس، هواداران را هیجان‌زده خواهد کرد. مهدی شیری و مهدی شریفی هم به تیم اضافه می‌شوند، اما این تمام فعالیت باشگاه در زمان نقل و انتقالات نیست.
                                                                             ***
تا وقتی حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، تلاش زیادی داشت تا بتواند اسپانسر‌های باشگاه را راضی کند در نقل و انتقالات، کمک بیشتری به سرخپوشان داشته باشند. البته این اتفاق در حالی رخ داد که برانکو بار‌ها اعلام کرد جایی در لیستش وجود ندارد و لیستی هم به باشگاه ارائه نکرده است ولی همه می‌دانستند پس از مصدومیت شدید محمد انصاری و حسین ماهینی، او می‌خواهد دو بازیکن جدید جذب تیمش کند. برانکو راست می‌گوید، هنوز خبری از لیست بازیکنان جدید برای حضور در پرسپولیس نیست.
                                                                             ***
البته اتفاق مهم‌تری رخ داده است. احسان علوان زاده قبل از بازی با پارس جنوبی جم از لیست پرسپولیس خط خورد و مشخص بود نارضایتی شدید برانکو باعث شد این بازیکن از جمع سرخ‌ها رفتنی شود. در کنار او، اما خبر رسید یک مهاجم و یک مدافع پرسپولیس هم باید از این تیم جدا شوند. با انتشار این خبر، خیلی‌ها دنبال نام بازیکنان بودند. در این مورد شنیدیم عملکرد شایان مصلح در سمت چپ خط دفاع به اندازه کافی از نگاه کادر فنی جالب توجه نبوده و از این رو، نام او در لیست احتمالی فروش نوشته شده است.
                                                                              ***
نام آن مهاجم هم که مشخص است؛ گادوین منشا! کسی که قرار بود جای خالی مهدی طارمی را پر کند و به سمت آقای گلی پیش برود، اما از آخرین بازی درخشان این بازیکن برای پرسپولیس، مدت‌های زیادی می‌گذرد. شاید آخرین بار که منشا واقعاً درخشید، همان دیدار برگشت مقابل الدحیل باشد و آن گل زیبایی که باعث صعود سرخ‌ها به مرحله بعدی شد. برای مهاجمی که در تیم مهمی، چون پرسپولیس بازی می‌کند، زدن یک گل در طول یک نیم‌فصل، اصلاً آمار خوبی نیست آن هم در شرایطی که پرسپولیس بازیکن جانشینی هم نداشت و منشا بدون استرس بازی می‌کرد.
                                                                               ***
حالا شایعات، شکل و شمایل دیگری به خود گرفته است. اطرافیان باشگاه می‌گویند کنار علوان زاده که رفتنش قطعی شده، شایان مصلح و گادوین منشا هم می‌روند، اما یک شرط در این میان وجود دارد. از آنجا که قرارداد هر دو بازیکن نسبتاً بالاست، باشگاه برای رد کردن این دو بازیکن منتظر پیشنهادات خوب مالی می‌ماند. اگر آن‌ها پیشنهادات خوبی مبنی بر فسخ قرارداد دریافت کنند، هر دو بازیکن را از لیست خود خارج خواهند کرد و بازیکنان جدیدی به پرسپولیس می‌آیند. فعلاً بحث بر سر جدایی شایان مصلح و گادوین منشا است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی