نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تدافعی استقلال تهران به خبرورزشی گفت: داوری‌ها در بیشتر مسابقات به ضرر استقلال رقم خورده است.

به گزارش خبرورزشی، علی کریمی هم همصدا با دیگر بازیکنان استقلال از اتفاقات رخ داده در دیدار تیمش برابر پدیده مشهد ابراز نارضایتی می‌کرد. با این تفاوت که او اشتباهات داوری را اجتناب‌ناپذیر دانسته و معتقد بود باید با VAR به جنگ این اشتباهات مرگبار رفت. او که با دوربین خبرورزشی حرف می‌زد درباره نیم‌فصل دوم و برنامه خود و هم‌تیمی‌هایش برای دیدار‌های دور برگشت حرف زد. متن صحبت‌های او در ادامه می‌آید:
* بازی با پدیده چطور بود؟
فکر می‌کنم در کل ما تیم برتر میدان بودیم. به‌ویژه در نیمه اول، چون موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم ولی متأسفانه از آن‌ها به‌درستی استفاده نکردیم و نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. می‌شد با یک گل به برد دست پیدا کنیم تا پس از چهار برد متوالی به تعطیلات برویم ولی در نهایت بازی مساوی شد!
* هواداران تان ناراحت بودند؟
آن‌ها سنگ تمام گذاشتند و جا دارد از همه‌شان تشکر کنیم. البته ناراحتی آن‌ها بابت اتفاقاتی بود که در خلال بازی رخ داد وگرنه همه دیدند ما با تمام وجود تلاش کردیم.
* پدیده را چطور ارزیابی می‌کنید؟
باید به یحیی گل‌محمدی تبریک گفت. او تیم خوبی ساخته و فوتبال را فوق العاده خوب بازی می‌کند.
* از داوری بازی رضایت داشتید؟
درباره صحنه‌ای که اللهیار اخراج شد نمی‌توانم حرف بزنم، چون ندیدم چه اتفاقی رخ داد، اما درباره صحنه گلی که آفساید اعلام شد تقریباً همه کارشناسان و اهالی فن گفتند که داور در اعلام آفساید مرتکب اشتباه شده است. متأسفانه ما در این بازی هم از داوری متضرر شدیم.
* در مجموع داوری‌ها در نیم‌فصل برای شما رضایتبخش بود؟
نه! از ابتدای فصل اگر بازی‌های ما را بررسی کنید متوجه می‌شوید داوری‌ها در بیشتر مسابقات به ضرر استقلال رقم خورده است. این فصل از این نظر خیلی ضرر کردیم و امیدواریم مسئولان ذی‌ربط به این مسائل رسیدگی کنند.
* این نظریه که داوری‌ها بیشتر به سود برخی تیم‌هاست و بقیه باید برای دومی تلاش کنند اعتقاد دارید؟
من در این باره حرفی نمی‌زنم ولی این را می‌دانم که اشتباهات داوری بخشی اجتناب‌ناپذیر از فوتبال است. در جام جهانی هم به رغم وجود VAR باز هم اشتباهاتی رخ داد و این را در فوتبال روز اروپا هم می‌بینیم.
* داشتن این فناوری به ما کمک می‌کند؟
فکر می‌کنم در اختیار داشتن VAR قطعاً بهتر از نداشتنش است. صد درصد با این سیستم کنترل داوری، اشتباهات هم کاهش پیدا می‌کنند و در دیدار‌های حساس که دو تیم به خاطر یک امتیاز شرایط سختی را تجربه می‌کنند این روش داوری با VAR می‌تواند از خیلی مسائل و گرفتاری‌ها جلوگیری کند. البته باز هم در آن شرایط نمی‌توان گفت اشتباهات صفر می‌شود ولی قطعاً ضریب آن‌ها به مراتب پایین‌تر می‌آید.
* با این روند خوبی که در پیش گرفته اید به قهرمانی در نیم‌فصل دوم امیدوارید؟
ما کمی دیر استارت زدیم. البته قرار است در نیم‌فصل تیم را تقویت کنند. هم بازیکن می‌گیریم و هم با بدنسازی‌ای که در این فرصت مناسب خواهیم داشت با شرایط خیلی بهتری به لیگ برمی‌گردیم. تیم ما در نیمه دوم نیم‌فصل اول به شرایط خیلی خوبی دست یافت و اگر در دور برگشت، اشتباهات داوری به این شکل گریبانگیرمان نشود می‌رویم و می‌جنگیم برای قهرمانی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی