نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که نمایندگان غرب آسیا آماده ورود به دور جدید لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ استقلال هنوز نمی‌داند چه بازیکنی را باید به خدمت بگیرد!

به گزارش خبرورزشی، در روز‌هایی که نمایندگان غرب آسیا با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در نیم‌فصل زمستانی، خود را مهیای ورود به دور جدید لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ می‌کنند، تیم استقلال هنوز نمی‌داند چه بازیکنی را باید به خدمت بگیرد! سوریانو، گلزن اسپانیایی که به تازگی با تیم الهلال عربستان قرارداد منعقد کرده، قطعاً پریروز مد نظر این باشگاه قرار نگرفته و دیروز قراردادش را به امضا نرسانده است. در این قبیل باشگاه‌ها کمیته‌ای تحت عنوان کمیته فنی وجود دارد که در جلسه با سرمربی تیم و براساس نیازسنجی‌هایی که صورت می‌گیرد، برای تقویت تیم یارگیری می‌کنند.
این یارگیری‌ها طبق نظر کادر فنی و با ارائه رزومه مشخص از بازیکن و البته در نهایت تأیید کمیته و سرانجام ریاست باشگاه انجام می‌شود. نگاهی گذرا به کارنامه این بازیکن اسپانیایی مشخص می‌کند الهلال با چه هدفی اقدام به جذب این ستاره گلزن جوان کرده و دنبال چیست که در این برهه او را به ریاض برده است. الهلال یکی از تیم‌های همگروه استقلال است. البته این تنها تیمی نیست که یارگیری کرده است. سایر تیم‌های غرب آسیا در لیگ قهرمانان هم یارگیری کرده‌اند تا با قدرت راهی آسیا شوند. از جمله پرسپولیس خودمان که پیش از شروع فصل ۴ بازیکن گرفت و البته این روز‌ها هم اسامی بازیکنانی مانند مهدی طارمی برای اضافه شدن به پرسپولیس مطرح است. ولی در این بین هیچ اتفاقی در باشگاه استقلال رخ نمی‌دهد!
از حدود سه هفته پیش در تماس با مسئولان استقلال در این باره سؤال می‌کردیم که چه زمانی برای یارگیری استارت می‌زنید که هر بار وعده اتمام بازی بعد را دادند تا در نهایت نیم‌فصل تمام شد و هنوز هم خبری در این باره شنیده نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی