۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی جدید تیم ملی کشتی‌آزاد بزرگسالان به خبرورزشی گفت: کشتی به‌عنوان ورزش اول کشور همیشه با مشکلات، کمبود‌ها و بحران‌های مختلف دست به‌گریبان بوده و مبارزه کرده است.

خبرورزشی/مهدی شیروانی: مشکلات و بحران‌های نگران‌کننده و آزاردهنده، کم‌کم از کشتی و فدراسیون‌کشتی دور می‌شود. هرچند هنوز هم مشکلات دست از سر ورزش اول کشور برنداشته و نگرانی‌هایی وجود دارد ولی اهالی کشتی از مسئولان وزارت ورزش انتظار دارند، ضمن حمایت و مساعدت، هرچه سریع‌تر زمینه برگزاری انتخابات و خاتمه دادن به بلاتکلیفی کشتی را فراهم کنند. عباس حاج‌کناری مربی جدید تیم ملی کشتی‌آزاد بزرگسالان در همین رابطه به خبرورزشی گفت:
* کشتی به‌عنوان ورزش اول کشور همیشه با مشکلات، کمبود‌ها و بحران‌های مختلف دست به‌گریبان بوده و مبارزه کرده است.
* در کنار همه مسائلی که مانع موفقیت قهرمانان ما شده یا می‌شود، بعضی مشکلات ناخواسته و تحمیل شده داخلی نیز شرایطی را به کشتی تحمیل می‌کرد که بیش از پیش بر دردسر‌های کشتی‌گیران، مربیان و سایر دست اندرکاران کشتی افزوده و بیشتر از همه نیز فدراسیون و مسئولان با آن دست و پنجه نرم می‌کردند.
* هر چند حالا کمی از حاشیه‌ها کاسته شده و شاهد اتفاقات گذشته نیستیم ولی اگر کمی همدلی و همفکری در جمع اهالی کشتی بیشتر شود، می‌توانیم به پشت سر گذاشتن و پایان حواشی آزاردهنده و نگران‌کننده پیرامون کشتی خوشبین و امیدوار باشیم.
* امیدوارم مسئولان وزارت ورزش هر چه زودتر تکلیف زمان برگزاری و انجام ثبت‌نام انتخابات فدراسیون کشتی را تعیین و مشخص کنند تا تیم‌های ملی هم بتوانند برنامه‌های‌شان را شروع و تقویم‌شان را آماده کنند.
* به‌رغم اینکه مسابقات جام باشگاه‌های جهان از حضور کشتی‌گیران نامدار و مدعی خوب خارجی تقریباً خالی بود ولی بعضی از کشتی‌گیران داخلی، کشتی‌های خوب و امیدوارکننده‌ای گرفتند که هنگام ارائه گزارش مسابقات به فدراسیون و سرمربی تیم ملی، سعی می‌کنیم آن‌ها را بیشتر زیر نظر داشته باشیم.
* به دعوت آقای محمدی سعی می‌کنم در خدمت تیم ملی باشم و تا قبل از شروع انتخابی تیم ملی، فعلاً همین یک مرحله اردو و تمرینات را خواهیم داشت و سپس با مشخص شدن نفرات دارای مجوز شرکت در جام جهان‌پهلوان تختی، برنامه‌های جدید آزادکاران شروع می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی