نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به طور کلی هرکس در این فوتبال و این ورزش کار می‌کند، شغل ندارد و بی‌کار است.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی: ۱- بعد از ۲۰۰، ۳۰۰ شغل قبلی، دیروز شنیدیم عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون هم شغل محسوب نمی‌شود و دوستان بازنشسته می‌توانند با خیال راحت به کار خود ادامه بدهند. کلاً هیچ شغلی در این ورزش «شغل» محسوب نمی‌شود و به هر حال تبصره و... را هم که برای همین‌طور وقت‌ها گذاشته‌اند. از سایر مشاغلی که شغل محسوب نمی‌شود و دوستان حقوق نمی‌گیرند، می‌توان به ریاست در فدراسیون، کمیته‌های فدراسیون، معاونت‌های فدراسیون، مدیریت در باشگاه‌ها، عضویت در هیئت مدیره‌ها، عضویت در هیئت رئیسه‌ها، مشاوره‌ها و... اشاره کرد. به طور کلی هرکس در این فوتبال و این ورزش کار می‌کند، شغل ندارد و بی‌کار است. همه هم در راه رضای خدا و برای کمک به خلق فعالیت می‌کنند و هیچ استثنایی در این میان وجود ندارد. شغل هم فقط به مشاغلی، چون مکانیکی، نجاری، آهنگری و... اتلاق می‌شود. نشستن در جلسات شبانه‌روزی که شغل نیست!
۲- آقای ایرج عرب، سرپرست موقت و جدید پرسپولیس گفته در همین چند روز ۵ /۳ میلیارد به بازیکنان دادم و ۲ ساعت هم با سیدجلال صحبت کردم، اما باز هم می‌گویند بازیکنان اعتصاب کرده‌اند!
این بنده خدا هم که مثل قبلی‌ها نماینده وزارت ورزش است تا بیاید با اخلاق بازیکنان آشنا شود، مثل گرشاسبی رفتنی خواهد شد. هرچند سرپرستی موقت هم شغل محسوب نمی‌شود!
۳- مسعود شجاعی هم جرأت به خرج داده و علیه مسئولان صحبت کرده. بنده خدا انگار نه انگار که در این کشور زندگی می‌کند و خبر ندارد مسئولان ورزش و فوتبال ما فقط دقیقه ۶+۹۰ آن هم برای گرفتن عکس یادگاری تشریف می‌آورند. یعنی شما به عنوان کاپیتان تیم ملی تا حالا دقت نکرده‌ای که وقتی مسئولان می‌آیند، یکسری عکاس جدید و ناآشنا هم همراه‌شان می‌آیند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی