نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی کشورمان برای برپایی اردوی آماده‌سازی خود در راه جام ملت‌های آسیا در حالی دیروز تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد که سه پرسپولیسی را در پرواز همراه خود داشت.

نوراللهی یا علیپور؟ یکی همراه تیم ملی به امارات می‌رود
به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران و یکی ازستاره‌های تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که شماره یک ایران را برای او کنار گذاشته‌اند. در واقع نه تنها حضور بیرانوند در جام ملت‌های آسیا قطعی است بلکه سیدحسین حسینی و پیام نیازمند هم ذخیره‌های او محسوب می‌شوند. اما شنیدیم از میان دو پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی فقط یک نفر به جام ملت‌های آسیا خواهد رفت. احمد نوراللهی در دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی عملکرد خوبی داشت و توجه کارلوس کی‌روش را به خود جلب کرد، اما او دو رقیب قدر و بزرگ دارد. امید ابراهیمی هافبک تیم الاهلی قطر که در جام جهانی روسیه یکی از خوب‌های ایران بود. دیگری هم سعید عزت‌اللهی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. احتمال دارد کارلوس کی‌روش بار دیگر احسان حاج‌صفی را از سمت چپ خط دفاعی به خط میانی منتقل کند که در این صورت شانس حضور احمد نوراللهی در جام ملت‌های آسیا بسیار اندک خواهد شد.
پرسپولیسی بعدی تیم ملی علی علیپوراست. مهاجمی که در هفته‌های اخیر به ویژه بازی با پارس جنوبی جم خوش درخشید و بار دیگر از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد. علیپور در تیم ملی رقبای قدرتمندی همچون سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و کاوه رضایی را روبه‌روی خود می‌بیند که کی‌روش هم اعتقاد ویژه‌ای به آن‌ها دارد. به نظر می‌رسد کار علی علیپور برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به مراتب سخت‌تر از احمد نوراللهی باشد.
البته بر کسی پوشیده نیست کریم انصاری‌فرد مدت هاست ۹۰ دقیقه بازی نکرده است. کاوه رضایی هم با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. سردار آزمون و مهدی طارمی هم در آمادگی آرمانی به سر نمی‌برند، اما کیست که نداند کارلوس کی‌روش تحت هر شرایطی بازیکن لژیونر را به مهاجمان داخلی ترجیح می‌دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی