۰
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید فردا چهارشنبه در اولین بازی خود در جام باشگاه‌های جهان مقابل کاشیما آنتلرز قرار می‌گیرد.

واکنش سولاری به کیفیت تیم کاشیما
به گزارش خبرورزشی، سانتیاگو سولاری در کنفرانس مطبوعاتی خود در مورد اولین بازی رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان و تحلیل این بازی گفت: اینجا قهرمان قاره‌های مختلف حضور دارند. راهیابی به این تورنمنت آسان نیست. تیم راحتی وجود ندارد. تنها تیم‌های قهرمان حضور دارند. هنگامی که ۱۳ ساله بودم، مسابقات بین المللی در توکیو برگزار می‌شد و به وقت آرژانتین در زمان صبح بود و من از مدرسه فرار کردم تا این بازی‌ها را ببینم. به خاطر دارم که سائوپائولو، میلان و ستاره سرخ حضور داشتند. فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان زیباتر و سخت‌تر است.
در مورد اخراج مورینیو چگونه فکر می‌کنید؟ آیا ممکن است که به مادرید برگردد؟
بیشترین احترام و ستایش را برای همه همکارانم که کار خاص انجام می‌دهند قائل هستم و احترام بیشتری برای کسانی که بخشی از تاریخ این باشگاه بودند و به ما شادی بخشیده اند و بهترین شکل ممکن به باشگاه کمک کردند. چگونه می‌توانم نگران این شایعات باشم. این جور شایعات هر روز وجود دارد.
دو ماه از شروع کار شما روی نیمکت رئال مادرید می‌گذرد.
همان ذهنیتی را دارم که روز اول نشستم، همانند روز اولی که در سال ۲۰۱۳ روی نیمکت تیم رئال کاستیا نشستم و به طور مشابه روز اولی که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بازیکن عضو باشگاه شدم. ذهنیتی که باید بهترین عملکرد خود را هر روز ارائه دهید. این فلسفه من است و این کار را فوق العاده زیبا می‌بینم.
نظرتان در مورد کاشیما چیست؟
آن‌ها را تیمی می‌بینم که نسبت به دو سال پیش تجربه بیشتری دارند. آن‌ها به عنوان قهرمان آسیا آمده اند. سه یا چهار بازیکن خارجی با کیفیت بالایی دارند. تیمی سریع و پر تحرک هستند که مستقیم فوتبال بازی می‌کنند. مهاجمین سریعی دارند. حریف قابل احترامی هستند و بازی زیبایی خواهد بود.
بیشتر سبک بازی پپ گواردیولا را می‌پسندید یا سبک بازی مورینیو؟
من روش بازی که در مادرید ارائه می‌شود را می‌پسندم. یک تیم غالب که همیشه دنبال پیروزی هستند، باید حمله کنند، گلزنی کنند و در هیچ شرایطی تسلیم نشوند. برای رسیدن به این، باید روی خیلی از جزئیات تاکتیکی و روش انجام بازی و فیزیکی کار کنیم.
می‌گویید که ایسکو را دوست دارید. چرا بهترین عملکرد این بازیکن را نمی‌بینیم؟
وظیفه من این است که همه در بهترین فرم خود باشند. این یک کار سخت است که چه کسی به میدان برود و چه کسی روی نیمکت بنشیند، اما تلاش می‌کنم که هر کسی در ۱۰۰ درصد توانایی خود کار کند و آن‌ها این کار را می‌کنند. می‌بینم که آن‌ها روی بازی تمرکز کردند و خوشحال هستند و در مورد این تورنمنت خاص هیجان زده هستند. با حس خوب به این جا سفر کردیم. آن‌ها احساس می‌کنند که حضور در این تورنمنت، پاداش قهرمانی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا است. آن‌ها در سه اخیر قهرمان اروپا شده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی