نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: انتقادات زیادی به مجموعه هیئت‌مدیره دارم. آن‌ها نیم‌فصل استقلال را با اشتباهات خود از بین بردند.

به گزارش خبرورزشی، هادی طباطبایی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در خصوص عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم و دیگر حواشی آبی‌پوشان گفت‌وگویی با خبرورزشی انجام داد که در ادامه می‌خوانید.
* استقلال را در نیم‌فصل اول چطور دیدید؟
همان‌طور که از ابتدای فصل صحبت کردم مجموعه تیم به کلی تحلیل رفت و استقلال به گونه‌ای بسته شد که در نیم‌فصل دوم حرفی برای گفتن داشته باشد. در هفته‌های پایانی لیگ شاهد هماهنگی بیشتری در بین بازیکنان و شیوه عملکرد آن‌ها بودیم و در آخرین دیدار آن‌ها این مورد بسیار واضح بود.
* چطور؟
در مسابقه استقلال- پدیده دو نیمه متفاوت را از شاگردان شفر شاهد بودیم. در نیمه دوم با استفاده از فشار هواداران و البته تاکتیک خوب کادر فنی، استقلال می‌توانست برنده بازی باشد و نشانه‌هایی از هماهنگی را در تیم دیدیم. آن‌ها یک گل سالم هم به ثمر رساندند، اما متأسفانه پذیرفته نشد. با برد در آن بازی می‌توانستیم شرایط خوبی را در پایان نیم‌فصل رقم بزنیم البته با کسب تساوی هم اوضاع بد نشد و شرایط بعد از چند برد ایده‌آل شده است.
* الحاجی گرو و نیومایر با استقلال فسخ کردند.
بازیکنان باکیفیت مثل تیام و جپاروف در استقلال بودند و با جایگزین کردن چند بازیکن خارجی دیگر وقت و هزینه استقلال از دست رفت. متأسفانه مدیریت استقلال در این مورد و دیگر موارد بسیار ضعیف بود.
* همام طارق چطور؟ به نظر شما چطور بود؟
طارق دوندگی زیادی دارد. خلاقیتش در بازی نمایان می‌شود، اما باید کسی باشد که مکمل او کار کند و خط هافبک استقلال به شادابی خوبی برسد.
* به غیر از هافبک بازیساز، استقلال نیاز به چه بازیکنی دارد؟
به یک مهاجم خوب و تراز اول نیاز است تا در شکل تیم جا بگیرد و انتظارات کادر فنی را در خط حمله برآورده کند. استقلال در آسیا و در لیگ کار سختی پیش‌رو دارد و به یک تمام‌کننده نیاز دارد.
* تعطیلات می‌تواند برای استقلال فرصت باشد؟
فرصت بسیار خوبی برای استقلال است تا با استفاده از بازیکنان جدید و سابق تیم هماهنگی مناسبی در تیم شکل بگیرد. مطمئن باشید در این تعطیلات استقلال به مرز آمادگی می‌رسد.
* شما انتقادات زیادی به مجموعه مدیریت تیم داشتید، هنوز هم بر سر مواضع خود هستید؟
صددرصد! انتقادات زیادی به مجموعه هیئت‌مدیره تیم دارم. آن‌ها نیم‌فصل استقلال را با اشتباهات خود از بین بردند. پس هوادار که با هزار امید برای تشویق تیمش به ورزشگاه می‌آید چه می‌شود؟ چطور وقتی آن‌ها عملکرد خوبی دارند در بوق و کرنا می‌خوانند، اما کسی نباید از اشتباهات‌شان صحبت کند؟! در کل مجموعه مدیریتی استقلال عملکرد خوبی نداشت و هیئت‌مدیره مسبب اصلی همه اتفاقات است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی