نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم پدیده مشهد معتقد است این تیم مثل همه تیم‌ها از داوری هم سود کرده هم ضرر.

به گزارش   خبرورزشی ، آیا پدیده بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده است؟ ساکت الهامی، مربی تیم پدیده مشهد در این باره می‌گوید: این ادعا خنده‌دار است. ما از اشتباهات داوری هم سود برده‌ایم و هم ضرر کرده‌ایم. مثل همه تیم‌ها، اما به نظر خودم اشتباهات داوری تأثیر‌گذار بیشتر به ضرر ما بوده است. نمونه اش در بازی با استقلال تهران مدافع تیم حریف در دقایق ابتدایی بازی اخراج نشد در حالی که اگر اخراج می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد. این اتفاق در بازی با پرسپولیس هم در دقیقه ۲ باید برای علی علیپور رخ می‌داد. در بازی با تراکتورسازی به زعم کارشناس برنامه ۹۰ پنالتی روی محمد‌رضا خلعتبری برای ما گرفته نشد. در بازی با فولاد گل صحیح ما به اشتباه مردود اعلام شد و در بازی با پیکان هم داور پنالتی ما را نادیده گرفت. این اشتباهات علیه ما تأثیر‌گذار نبود در حالی که در این بازی‌ها از دستیابی به نتیجه مطلوب بازماندیم؟ به طور مثال در بازی با پرسپولیس باختیم، با استقلال و تراکتورسازی مساوی کردیم و...
دستیار اول یحیی گل‌محمدی ادامه داد: اشتباهات داوری باید توسط کمیته داوران آنالیز شود نه توسط برنامه‌های تلویزیونی. بار‌ها به دفعات دیده‌ام برنامه شب‌های فوتبالی صحنه‌ای را پنالتی اعلام می‌کند، اما کارشناس برنامه ۹۰ آن را رد می‌کند. در نتیجه هر دو مربی مدعی‌اند اشتباه داوری به ضرر آن‌ها بوده است. بعضی از کارشناسان داوری تصور می‌کنند ما مربیان هیچ چیز از داوری نمی‌فهمیم در حالی که این‌طور نیست. ما هفت روز هفته در تمرین تیم مشغول داوری هستیم و از سویی در بطن فوتبال هستیم و فوتبال روز دنیا را هم دنبال می‌کنیم. چرا یک کارشناس داوری می‌گوید دانشگر باید اخراج می‌شده و یکی می‌گوید نه؟ مگر نه اینکه نظرات کارشناسی باید یکی باشد؟
مربی تیم پدیده مشهد می‌گوید: ما در ۹ بازی از ۱۵ بازی پیروز شدیم و اگر اشتباهات داوری به سود ما بوده، در بازی‌هایی بوده که بازی را بردیم. نمونه اش در بازی با ذوب‌آهن که نتیجه را دو بر صفر پیش بودیم، داور یک پنالتی به سود حریف نگرفت و اگر پنالتی را می‌گرفت و ضربه تبدیل به گل می‌شد، نتیجه ۲ بر یک به سود ما می‌شد. سؤال اساسی من اینجاست چطور در برنامه ۹۰ در یک آیتم گفته می‌شود پدیده نه از اشتباهات داوری سود برده و نه ضرر کرده، اما همان برنامه در ادامه مدعی می‌شود پدیده از اشتباهات داوری بیشترین سود را برده است؟ ملاک ارزیابی در برنامه ۹۰ اشتباه بوده و با همه احترامی که برای نوید مظفری قائل هستم، باید بگویم سال هاست از داوری دور است و کارشناسی او همانند داوری اش دارای ایراد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی