نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حمایت مالی اسپانسر استقلال و پرسپولیس، مقدمات همکاری با پروژه لالیگا فراهم می شود تا آکادمی سرخابی بتواند با یک پروژه معتبر بین‌المللی همکاری کند.

به گزارش خبرورزشی، همبازیان، دوستان، همسایگان و در عین حال رقبای قدیمی دیروز به عنوان کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس ساعتی را در دفتر مدیرعامل ایرانسل سپری کردند. سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی ۲ بازیکنی هستند که اسپانسر مالی استقلال و پرسپولیس برای‌شان سیم‌کارت اختصاصی تولید و توزیع می‌کند. آن‌ها با حمایت اسپانسر، مرکز آموزش تخصصی فوتبال سرخابی را راه‌اندازی کرده و امیدوار به توسعه آن در شهر‌های مختلف کشور هستند.
رحمتی و حسینی که در میدان مسابقه سرسختانه مقابل یکدیگر موضع می‌گیرند، در خارج از مستطیل سبز هم رفاقت عمیقی دارند و هم در یک پروژه شریک کاری و تجاری هم شده‌اند. رحمتی و حسینی دیروز در دیدار با مدیرعامل ایرانسل گزارشی از شرح فعالیت‌های مدرسه فوتبال و آکادمی سرخابی که با حمایت این شرکت راه‌اندازی شده، ارائه کرده و از اسپانسر آن تشکر کردند.
قرار شده با حمایت مالی اسپانسر، مقدمات همکاری با پروژه لالیگا نیز فراهم شود تا آکادمی سرخابی بتواند با یک پروژه معتبر بین‌المللی همکاری کند. از سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی خواسته شد زمانی را برای سفر به اسپانیا جهت بازدید از امکانات و آشنایی با آکادمی‌های مطرح این کشور مشخص کنند.
به نظر می‌رسد کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس در خاتمه لیگ هجدهم که لیگ تعطیل می‌شود، همراه خانواده‌شان سفری ۲ هفته‌ای به اسپانیا داشته باشند تا ضمن سپری کردن تعطیلات، به بازدید از شرایط آکادمی‌های مطرح این کشور بپردازند. دیروز علیرضا دزفولی، مدیرعامل ایرانسل و صادقیان، عضو هیئت مدیره این شرکت پذیرای کاپیتان‌های سرخابی بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی