نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است تیم ملی بتواند برای اولین بار بعد از سال ۱۹۷۶ قهرمانی در جام ملت ها را به دست بیاورند.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از AFC، جام ملت‌های آسیا تقریبا دو هفته دیگر در امارات آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران باید با تیم‌های یمن، ویتنام و عراق پیکار کند.
احسان حاج صفی مدافع- هافبک تیم ملی فوتبال ایران پیش از شروع این رقابت‌ها گفت: درک متقابل و هماهنگی خوبی بین بازیکنان تیم ملی ایران ایجاد شده است. من فکر می‌کنم با تجربه لازمی که داریم می‌توانیم نتایج خوبی در جام ملت‌ها به دست بیاوریم و بعد از سال‌ها دوباره قهرمان آسیا شویم.
آخرین قهرمانی تیمملی فوتبال ایران در سال ۱۹۷۶ رخ داده است و بعد از آن سال‌ها ایران نتوانسته است قهرمانی در جام ملت‌ها را تجربه کند. ملی پوشان ایرانی باید در اولین دیدار خودشان در جام ملت‌ها با یمن دیدار کنند.
در همین رابطه حاج صفی اضافه کرد: با تمام احترام برای حریفانمان، جدی‌ترین رقیب ما در این گروه عراق خواهد بود. با این حال ما ایران هستیم و می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم و در این راستا هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. به همین خاطر یمن و ویتنام هم تیم‌های خوبی هستند. هر چقدر به جام ملت‌ها نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از تیم‌ها به دست می‌آوریم و من واقعا مطمئن هستم این بار می‌توانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. البته همه تیم‌ها دوست دارند قهرمان آسیا شوند، ولی تمام بازیکنان ایران عقیده دارند می‌توانند این بار به این مهم دست یابند. ما برنامه ریزی برای قهرمانی در جام ملت‌ها داریم. البته این را نیز باید بگویم که ما دوره گذشته در استرالیا هم عملکرد خوبی داشتیم، ولی در ضربات پنالتی به عراق باختیم. این بار، اما شرایط فرق کرده است.
او در پایان صحبتی هم با هواداران تیم ملی ایران داشت و گفت: من امیدوارم هواداران تیم ملی ایران همچون جام جهانی حمایت خودشان را از تیم ملی ایران نشان دهند. الان فرصتی است که جام قهرمانی را دوباره به ایران بیاوریم و با کمک هواداران امیدواریم به این مهم دست یابیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی