۰
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با ادامه روند فعلی، الهلال برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان خواهد شد و برای شانزدهمین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

الهلال در عربستان می‌تازد
به گزارش خبرورزشی، شاگردان ژرژه ژزوس موفق شدند یک بازی دیگر را هم به نفع خود خاتمه دهند و در صدر جدول باقی بمانند. آن‌ها اکنون ۳۵ امتیاز دارند و نکته مهم این است که این امتیازات را تنها در ۱۴ بازی به دست آورده اند و همین میانگین بیشتر از ۲ امتیاز در هر بازی سبب شده تا قدرت اول لیگ عربستان به حساب بیایند.
تیم الهلال در دو فصل اخیر نیز علی رغم تمام مشکلات و حواشی قهرمان این لیگ بوده و در مجموع نیز با ۱۵ قهرمانی و ۱۳ نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم عربستان به حساب می‌آید. تیم دوم الاتحاد است که با ۸ قهرمانی فاصله زیادی تا الهلالی‌ها دارد.
اگر در ادامه فصل النصر، مهم‌ترین رقیب الهلال نتواند صدر جدول را از آبی پوشان ریاض بگیرد، الهلالی‌ها برای شانزدهمین بار قهرمان لیگ خواهند شد و به عبارت بهتر به تعداد ۲ برابر نزدیک‌ترین رقیب خود جام خواهند داشت!
البته الهلال حدود دو دهه است که باوجود خرید‌های بزرگ نتوانسته در آسیا به مقام قهرمانی برسد. آن‌ها در سال ۲۰۱۷ با گذر از پرسپولیس به فینال رسیدند، اما آنجا حریف اوراواردز نشدند و به مدال نقره دست یافتند. باید دید در شرایطی که الهلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان جای دارد آیا می‌تواند به رویای هوادارانش رنگ حقیقت بپوشاند یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی