۰
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی از سه ضربه پنالتی به دروازه‌بان شماره یک ایران تنها یک توپ را تبدیل به گل کرد.

عکس| کی‌روش پنالتی‎زن نیست!
به گزارش خبرورزشی، ملی پوشان ایران که از روز دوشنبه دور جدید تمرینات آماده‌سازی قبل از جام ملت‌های آسیا را در کمپ اسپایر قطر آغاز کرده و طی پنج روز اخیر ۸ جلسه تمرینی برگزار کردند، عصر امروز نیز با نرم دوی، کار با توپ، تمرینات اختصاصی، زدن ضربه پنالتی و ... زیر نظر کارلوس کی‌روش مشغول تمرین شدند.
عکس| کی‌روش پنالتی‎زن نیست!
با تصمیم کادر فنی تیم ملی، بازیکنان برای دومین روز متوالی علاوه بر انجام امور تمرینی، زمان خاصی را برای زدن ضربات پنالتی اختصاص دادند و در دو گروه زرد و سفید تقسیم شدند و به سه دروازه‌بان تیم پنالتی زدند تا در صورت رفتن مسابقات حذفی جام ملت‌های آسیا به ضربات پنالتی، آمادگی داشته باشند.
عکس| کی‌روش پنالتی‎زن نیست!
اما علاوه بر ملی پوشان، کارلوس کی‌روش هم در تمرین امروز همانند بازیکنان ضربه پنالتی زد که البته شوت‌های او تنها یک گل به همراه داشت.
کی‌روش که پس از نظارت در سه روز ابتدایی تمرین ملی پوشان، در تمرین عصر روز گذشته شخصا بازیکنان را تمرین داده بود، امروز هم این کار را انجام داد و پس از پایان تمرین شاگردان‌اش، پنالتی زد.
سرمربی تیم ملی ایران در تمرین عصر امروز، سه ضربه پنالتی به علیرضا بیرانوند زد که شوت اول او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد، دومین ضربه او از سمت راست دروازه به بیرون رفت، ولی سومین شوت کی‌روش به کنج دروازه تبدیل به گل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی