نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروزاه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت: من، شجاعی و مختاری جزو بازیکنان ثابت تیم امید بودیم، اما به دلیل لجبازی کادرفنی این تیم دیگر دعوت نمی‌شوم.

به‌دلیل لجبازی به تیم ملی دعوت نمی‌شوم
به گزارش خبرورزشی، نیما میرزازاد درباره اینکه در نیم‌فصل اول زیاد به او بازی نرسید و امکان دارد نکونام نظری روی او نداشته باشد، اظهار داشت: هر مربی نظر خودش را دارد و نظر نکونام هم محترم است. امیدوارم شرایط به شکلی باشد که بتوانم بیشتر بازی کنم.
وی در مورد اینکه تا چند ماه پیش در تیم امید ثابت بود، اما الان به این تیم دعوت نمی‌شود، تاکید کرد: به لطف کرانچار و استیلی که دیگر قصد ندارند از نساجی بازیکنی به تیم امید دعوت کنند و انگار از بازیکنان تیم ما خوششان نمی‌آید به تیم امید دعوت نمی‌شوم و اعتقاد دارم این مسائل از روی لجبازی است.
دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت: فکر نمی‌کردم بعد از اینکه به نساجی بیایم چنین اتفاقاتی برایم رخ دهد و حتی به تیم امید هم دعوت نشوم. من، علی شجاعی و نیما مختاری جزو بازیکنان ثابت تیم امید بودیم، ولی نمی‌دانم الان مسئولان تیم امید چرا ما را دعوت نمی‌کنند.
میرزازاد خاطرنشان کرد: الان بازیکنانی هستند که از امید‌های تهران دعوت شدند، ولی من که در لیگ برتر بازی می‌کنم به این تیم دعوت نشده‌ام. به هرحال امیدوارم تیم امید موفق باشد و من هم بتوانم در آینده به این تیم کمک کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی