۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال بارسلونا در هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا باید در ورزشگاه نوکمپ از سلتاویگو پذیرایی کند.

به گزارش خبرورزشی، بارسلونا با ۳۴ امتیاز و ۳ امتیاز اختلاف از تیم دوم جدول یعنی سویا در صدر جدول پیش است و سلتاویگو ۲۱ امتیاز دارد و در رتبه نهم جدول جا خوش کرده. بارسا برای تداوم صدرنشینی به این ۳ امتیاز نیاز دارد و سلتاویگو هدفش رسیدن به رتبه هفتم جدول و گرفتن جایگاه ختافه است.
بارسلونا
روند مثبت بارسلونا در لالیگا همچنان ادامه دارد. آبی‌واناری‌ها نه تنها پیروز می‌شوند بلکه بدون گل خورده هم پیش می‌روند و آمار کلین‌شیت‌هایشان در لالیگا بهتر و بهتر می‌شود. این آماری است که بارسا در سه هفته اخیر لالیگا به دست‌آورده است. آن‌ها در ۲ بازی آخر موفق به زدن ۹ گل در رقابت‌های لالیگا شدند تا از این حیث نیز به موفقیت برسند. لیونل مسی و لوئیس سوارس با ۱۴ و ۱۱ گل در لالیگا آقایی می‌کنند و بارسا هم که در هر سه جام حضوری مقتدرانه دارد. سال ۲۰۱۸ به بهترین و آرام‌ترین شکل ممکن برای بارسلونا در حال تمام شدن است و فقط به ۳ امتیاز بازی با سلتاویگو برای شیرین‌تر کردن آن نیاز است.
سلتاویگو
۵ پیروزی، ۶ تساوی و ۵ شکست، آمار سلتاویگو در رقابت‌های این فصل لالیگاست. برای تیمی که فصل را با رتبه سیزدهم جدول تمام کرد امسال فرصت خوبی است تا جایگاهش را ارتقا دهد. سلتاویگو این شانس را دارد که با غلبه بر بارسا از رتبه نهم به هفتم جدول برسد. یاگو آسپاس و مکسی گومس، بهترین گلزنان این فصل سلتاویگو هستند که موفق شدند روی هم ۱۸ گل از ۲۸ گل تیم در لالیگا به ثمر برسانند. آسپاس ۱۰ گله هم این فرصت را دارد تا به لئو در جدول گلزنان لالیگا نزدیک شود. البته سلتا مقابل تیم‌های بزرگ در این فصل عملکرد خوبی نداشته است. آن‌ها ماه گذشته ۴ بر ۲ به رئال باختند و اکنون شب سختی در نوکمپ در انتظارشان است.
مصدومان و محرومان
سرجی روبرتو، جدی‌ترین مصدوم بارسایی‌ها برای این مسابقه است و در طرف مقابل ماتیاس یانسن به دلیل آسیب از ناحیه همسترینگ نمی‌تواند سلتاویگو را برای این دیدار همراهی کند.
جدال آخر
۴ آوریل ۲۰۱۸ دو تیم در خانه سلتا به مصاف هم رفتند که بازی در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی خاتمه یافت.
آمار بازی
۳) سلتاویگو از ۸ تقابل اخیر با بارسلونا ۳ پیروزی داشته است.
۵) در مارس ۲۰۱۷ بارسلونا با ۵ گل سلتاویگو را درهم کوبید تا بردی پرگل را در تاریخ بازی‌های دو تیم ثبت کند.
۲) ۲ بازی آخر بارسا و سلتا در لالیگا با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی تمام شده است.
۱) پیروزی سلتا در نوکمپ به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد که یک بر صفر برنده شدند.
ترکیب احتمالی
بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پیکه، لانگله، آلبا، ویدال، راکیتیچ، بوسکتس، مسی، سوارس، دمبله
سلتاویگو: بلانکو، مایوو، آرائوخو، کاستاس، جونکا، بوفال، یوکاسلو، سانچس، مندس، گومس، آسپاس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی