نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه پیکان به زودی کادرفنی تیم خود را معرفی می کنند تا بازیکنان این تیم از بلاتکلیفی خارج شوند.

به گزارش خبرورزشی، پس از کناره گیری مجید جلالی یا شاید هم اخراج این مربی از تیم پیکان، مدیران باشگاه فیروزه‌ای پوش پایتخت به دنبال انتخاب و معرفی سرمربی جدید هستند.
اولین نامی که شنیده شد، حسین فرکی بود، اما حاجی فرکی چند مصاحبه انجام داد و گفت: «هیچ مذاکره‌ای با پیکانی‌ها نداشتم و اصلا نمی‌دانم موضوع چه بوده است.»
و بعد چند نام دیگر پیش آمد؛ فراز کمالوند، رسول خطیبی، دراگان اسکوچیچ، جواد نکونام، نعیم سعداوی، عبدالله ویسی، فیروز کریمی، رضا مهاجری، مهدی پاشازاده و...، اما مدیران پیکان هیچ یک از این نام‌ها را تائید نکردند و فقط شنیدیم نام سرمربی بعدی پیکان، ایرانی است و با این حساب اسکوچیچ از لیست خط خورد.
از سوی دیگر بحث بر سر حضور یحیی گل محمدی به گوش رسید. یحیی سرمربی موفق‌ترین تیم کم ستاره نیم فصل اول لیگ برتر بود. او توانست به اندازه سپاهان و پرسپولیس، امتیاز جمع کند و همراه با این دو تیم با ۳۱ امتیاز در صف اول مدعیان قرار بگیرد آن هم با ۱۱ هفته صدرنشینی در لیگ.
شایعات زیادی در مورد جدایی گل محمدی از پدیده به خاطر بی پولی و اختلافات شدید با مدیران آن باشگاه مشهدی شنیده می‌شود و البته در صورت جدایی این مربی، او راهی پیکان می‌شود. نزدیکان به پیکان می‌گویند از یحیی برای حضور در جمع فیروزه ای‌های تهران، وقت گرفته اند تا آخرین دور مذاکراتش با پدیده را پشت سر بگذارد. یحیی نزدیک‌ترین فرد به پیکان است و اصلا شاید به همین زودی سرمربی پیکان شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی