۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کمیته داوران گفت برترین مدرسان فیفا برای آموزش به داوران ما در این دوره حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در مراسم افتتاحیه دوره داوری فیفا گفت: در کمیته داوران در تلاش هستیم که میزان اشتباهات داوری را کم کنیم. براین اساس با برگزاری دوره‌های دانش افزایی سعی داریم داوران را با علم روز داوری آشنا کنیم.
او در ادامه بیان کرد: دوره MA FIFA با حضور بهترین مدرسان فیفا، صالح سوبخیدین و گانسان مانیام از امروز برای داوران زیر ۳۵ سال آغاز کردیم با توجه به اجرای طرح جوانگرایی در داوران، فدراسیون فوتبال سرمایه‌گذاری مناسبی روی داوران جوان و آینده‌دار کرده است. برترین مدرسان فیفا برای آموزش به داوران در این کلاس حضور دارند. امیدوارم داوران نهایت استفاده را از حضور مدرسان ببرند تا شاهد قضاوت‌های خوبی در نیم فصل دوم از آن‌ها باشیم.
این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در ادامه درباره عملکرد داوران در نیم فصل اول گفت: عملکرد داوران را در این ۱۵ هفته مثبت ارزیابی می‌کنیم. این که بعضی از تیم‌ها عنوان می‌کنند از داوری فقط ضرر کرده‌اند به نظرم اصلا درست نیست. ایراد و اشتباهاتی در این ۱۵ هفته لیگ برتر وجود داشت. ما سعی می‌کنیم با برگزاری کلاس‌های دانش افزایی و توجیهی نقاط قوت داوران را افزایش دهیم تا در نیم فصل دوم شاهد قضاوت‌های خوبی از داوران باشیم.
اصفهانیان در پایان افزود: قصد داریم در این کلاس از سیستم VAR (کمک داور ویدیویی) استفاده کنیم. در همین راستا فردا این سیستم را رونمایی خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی