۰
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ امیدوار است در پایان دوران محرومیت نقل و انتقالات تیمش، باشگاه بتواند نفرات مدنظرش را جذب کند.

به گزارش خبرورزشی ، پرسپولیس که از تابستان گذشته با رای فیفا مبنی بر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی با توجه به بی تدبیری و گاف بزرگ مدیریت سابق مواجه شده بودند، اکنون خود را مهیای حضوری پررنگ در نقل و انتقالات زمستانی می‌کنند تا به تقویت تیم بپردازند.

بعد از جذب مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و سعید کریمی در ابتدای فصل که قرار است از نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه شوند، برانکو لیست خرید خود را با توجه به شرایط تیم به مدیران باشگاه داده است.

جذب بازیکنان چند پسته در اولویت برانکو همانند چند سال اخیر قرار دارد و او به دنبال برطرف کردن ضعف‌ها و تقویت تیمش در پست دفاع میانی، دفاع چپ، هافبک دفاعی و احتمالا یک مهاجم است.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جذب دو بازیکن خارجی توسط باشگاه پرسپولیس انتشار یافته بود، برانکو این مساله را رد کرد و مدعی شد با توجه به شرایط مالی باشگاه و همچنین نبود بازیکن قابل اعتنا در نیم فصل این اقدام صورت نخواهد گرفت.

بر این اساس جذب بازیکن خارجی از استراتژی نقل و انتقالاتی باشگاه خارج شده است و باید دید از بین نفراتی که سرمربی سرخ‌ها به باشگاه ارایه داده کدامیک در نهایت مجوز حضور را دریافت خواهند کرد.

محمد نادری، سینا مریدی همچنان جزو گزینه‌های نزدیک به باشگاه معرفی می‌شوند و اقدام برای جذب یک مهاجم نیز بستگی به عوامل زیادی دارد که طی روزهای آینده مورد بحث باشگاه قرار خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی