نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سؤال مهم در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس این است که فرد خریدار از چه راه‌هایی باید درآمدزایی کند و پولی که هزینه کرده را درآورد؟

به گزارش خبرورزشی، یکی از مسئولان وزارت ورزش گفته بود قیمت اولیه فروش پرسپولیس و استقلال ۵۰۰ میلیارد تومان است. رقمی که البته بعداً از طریق وزیر ورزش تکذیب شد، ولی خب دولت حداقل در ظاهر مصمم است آبی و قرمز را واگذار کند.
 وقتی «حق پخش تلویزیونی» که حق مسلم پرسپولیس و استقلال است را نمی‌دهند چطور می‌خواهند آن‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنند؟ آیا مالک یا بخش خصوصی مریض است که چنین تیم‌هایی را بخرد و نتواند دخل و خرج کند؟ اصلاً چرا تیم‌های خصوصی- حداقل تا امروز- در فوتبال ایران محکوم به فنا بوده‌اند و بیش از چند سال دوام نیاورده‌اند؟ مهم‌ترین راه درآمدزایی چه برای یک باشگاه دولتی و چه برای باشگاه خصوصی حق پخش تلویزیونی است که در تمام دنیا روی آن حساب می‌کنند، اما در ایران تلویزیون تازه سر استقلال و پرسپولیس منت هم می‌گذارد که...
دولت اگر می‌خواهد یک کار مفید برای قرمز و آبی انجام دهد باید حق پخش آن‌ها را زنده کند در غیر این صورت یا اهلیت خریداران تأیید نمی‌شود یا مالک خصوصی بعد از یکی، دو سال پا به فرار می‌گذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی