۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: به نظرم سرور جپاروف به خاطر سبک زندگی حرفه‌ای خودش می‌تواند یک سال و نیم دیگر بازی کند.

به گزارش خبرورزشی، بهتاش فریبا علاوه بر استقلال، در تیم ملی هم بازیکن بزرگی بوده است. عضو کنونی کمیته فنی باشگاه استقلال که در جام ملت‌های ۱۹۸۰ کویت آقای گل شد، دیروز پیرامون شرایط مختلف آبی‌ها و ملی‌پوشان با خبرورزشی به گفتگو نشست و این ماحصل حرف‌های او است که از نظرتان می‌گذرد.
* چنین تعطیلاتی باعث می‌شود تیم‌ها دوباره مجبور به بدنسازی شوند. این هم از عجایب روزگار است که در نیم‌فصل عین ابتدای فصل بدنسازی کنند. البته مشکل به نوعی از برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیاست. با این روند، مسابقات ارج و قرب خود را از دست می‌دهد. الان جام جهانی را هم می‌خواهند ۴۸ تیمه کنند. به نظرم شرکت کردن ۲۴ تیم در جام ملت‌ها باعث کاهش کیفیت آن می‌شود.
* ما قطعاً یمن و ویتنام را می‌بریم، ولی اصلاً این طوری نیست که زنگ تفریح ما باشند. چنین تیم‌هایی حسابی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. حتماً این دو تیم به ایران می‌بازند، اما پیروزی‌های قبلی با اختلاف ۵، ۶ گل را فراموش کنید. در مورد عراق هم نمی‌شود توانایی این تیم را کتمان کرد. آن‌ها طی ۳۰، ۴۰ سال اخیر همواره رقیب ما بوده‌اند.
* به نظرم تیمی که هم‌اکنون در اختیار کارلوس کی روش است بهترین تیم ملی طی ۶، ۷ سال اخیر تلقی می‌شود. قطعاً کار در جام ملت‌ها خیلی سخت است، ولی معتقدم شانس قهرمانی ایران در این مسابقات ۸۰ درصد است.
* همام طارق قطعاً می‌تواند مدافعان ما را اذیت کند. طارق بی‌حاشیه است و در استقلال به مراتب بیشتر از خود عراق پیشرفت کرده است.
* نفراتی که در استقلال هستند شاید در لیگ برتر جوابگوی نیاز‌های خودمان باشند، ولی در لیگ قهرمانان آسیا حتماً یک بازیکن بین‌المللی برای وسط زمین خودمان می‌خواهیم و سرور جپاروف می‌تواند این نقش را به خوبی ایفا کند. به نظرم سرور به خاطر سبک زندگی حرفه‌ای خودش می‌تواند 1/5 سال دیگر بازی کند. البته این مطلب نظر شخصی من به عنوان پیشکسوت استقلال است نه از طرف کمیته فنی باشگاه.
* ما فوروارد‌های خوبی داریم، ولی گاهی اوقات توپ‌های خوبی برای‌شان ساخته نمی‌شود و وجود فردی همچون سرور جپاروف می‌تواند مشکلات‌مان را تا حد زیادی حل کند.
* برای داوران همواره احترام قائلم، اما استقلال واقعاً نیم‌فصل اول از داوری ضرر کرد، بد هم ضرر کرد. البته این اشتباهات قطعاً عمدی نبوده و سهوی است، ولی تیمی که از اشتباهات فوق سود برده خوش‌شانس است.
* در گفتگو با خبرورزشی گفته بودم از ۴ بازی آخر نیم‌فصل اول می‌توانیم ۱۲ امتیاز بگیریم. الان ۱۰ امتیاز گرفتیم، ولی با همه احترامی که برای پدیده و هوادارانش قائل هستم، معتقدم ما پدیده را بردیم. از نظر من بازی را بردیم. گل درست زدیم، ولی متأسفانه به اشتباه مردود اعلام شد.
* اگر اشتباهات داوری نبود، استقلال الان جزو ۳ تیم اول جدول بود. البته هنوز شانس داریم. نیم‌فصل دوم بازی به بازی بهتر می‌شویم و قطعاً همچنان شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی