نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال تهران برای تقویت این تیم در نیم‌فصل با مشکلات مالی دست به گریبان هستند.

به گزارش خبرورزشی، یکی از بازیکنانی که در نیم‌فصل مدنظر استقلالی‌ها قرار دارد، سرور جپاروف است. استقلالی‌ها برای عقد قرارداد با جپاروف باید مبلغی حدود ۱۰۰ هزار دلار به عنوان پیش‌قسط اول به این بازیکن پرداخت کنند، در ضمن این باشگاه باید طلب ۸۰ هزار دلاری جپاروف را هم پرداخت کند، در مجموع استقلال برای بازگرداندن جپاروف به این تیم باید یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به وی بپردازد، این در حالی است که باشگاه استقلال این روز‌ها به شدت با مشکلات مالی مواجه است.
امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال صبح امروز در گفتگو با سایت باشگاه استقلال گفته بود اینکه می‌گویند جباروف خواستار طلبش شده است تا برگردد، اصلاً صحت ندارد. این هافبک چه برگردد و چه برنگردد ما موظف هستیم که طلب وی را پرداخت کنیم.
استقلال برای تقویت خط حمله نیز نیاز به جذب یک مهاجم هم دارد، با توجه به اینکه شفر قصد دارد یک مهاجم خارجی به فهرست تیمش اضافه کند، جذب مهاجم خارجی هم هزینه زیادی روی دوش استقلال خواهد گذاشت. جالب اینجاست که مسئولان استقلال برای پرداخت حق و حقوق نیومایر و الحاجی گرو هم با سختی‌های زیادی در زمینه تهیه دلار روبه‌رو بودند. استقلال در حالی که قصد تقویت تیمش را دارد، شدیداً با بحران مالی روبه‌روست و مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا این مشکلات را از بین ببرند.
مسئله مهم دیگر هشدار اعضای کمیته فنی استقلال به شفر در خصوص جذب مهاجم خارجی است. آن‌ها از شفر خواسته‌اند که در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام دهد تا استقلال بازیکنی مثل گرو جذب نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی