۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نتایج نیم فصل اول آبی‌های پایتخت گفت: تیم نیاز به تقویت دارد و در چند پست نیاز هست تا بازیکنانی جذب شوند.

به گزارش خبرورزشی، منصور رشیدی پیشکسوت استقلال و فوتبال ایران در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره نتایج نیم فصل اول آبی‌های پایتخت گفت: استقلال در ابتدای فصل و انتهای نیم فصل خیلی متفاوت بود. ما بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف از دست دادیم و جایگزین‌های آن‌ها به مرور در تیم جا افتادند. در اوایل فصل تیم ناهماهنگ بود، ولی رفته رفته بهتر شد. این اواخر هم که تیم تکمیل بود و دیدیم که توانست از سد حریفانش بگذرد و در بازی با پدیده هم با اشتباهات داوری سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد. معتقدم استقلال نیاز به تقویت دارد و در چند پست نیاز هست تا بازیکنانی جذب شوند. تیم انصافا از ابتدای فصل خیلی بهتر شده و اگر تقویت شود بهتر از این هم می‌شود.
او در ادامه با بیان اینکه استقلال توانایی قهرمانی در لیگ را دارد، گفت: شما جدول را که نگاه کنید، می‌بینید که پنج تیم بالای جدول فاصله‌ای باهم ندارند. من فکر می‌کنم پنج تیم شانس قهرمانی دارند و استقلال یکی از این تیم هاست. چیزی تمام نشده است و تیم با هدایت شفر و تلاش بازیکنان می‌تواند به این موفقیت دست پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی