۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در میان حواشی به وجود آمده بین علی پروین و تعدادی از شاگردانش، برخی اعتقاد دارند باید سایر بزرگ‎ترها پا پیش بگذارند و این دعواها را ختم به خیر کنند.

به گزارش خبرورزشی، کاپیتان تیم پیشکسوتان یعنی حمید درخشان، یکی از آن کسانی است که می‌گویند باید هر چه زودتر وارد عمل شود و بحث های به وجود آمده بین بهروز رهبری فرد و چند پیشکسوت قدیمی با علی پروین را پایان دهد. 

درخشان اما در این خصوص به ما گفت: «نمی دانم چرا اسم مرا مطرح می‌کنند در حالی که من وظیفه‌ای ندارم علی پروین و شاگردانش را آشتی بدهم.» 

او اضافه کرد: «هر کسی، حتی یک دقیقه هم در پرسپولیس بازی کرده باشد، حقی دارد و باید شرکت پیشکسوتان از حقش دفاع کند. همه باید به یک اندازه از عدالت برخوردار باشند ضمن اینکه، بازیکنانی که بیشتر در تیم ماندند، طبیعتا حق و حقوق بیشتری هم دارند.»

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: «من هرگز وارد این دعوا‌ها نمی‌شوم و دلیل منطقی هم دارم. بالاخره همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس عاقل و بالغ هستند و بهتر از افراد دیگر می‌دانند دور و برشان چه می‌گذرد. هر کسی خیر و صلاح خودش را می‌داند و امثال من هم نباید وارد این دعوا‌ها شویم. انشالله همه چیز به زودی ختم به خیر خواهد شد.»

درخشان در نهایت، در خصوص فوت استانکو پابلوکوویچ نیز گفت: «او مردی بزرگ بود که باعث تحول پرسپولیس شد. من برای مدتی دستیارش بودم و مسائل زیادی را از استانکو یاد گرفتم. او می‌توانست سال‌های بیشتری در ایران بماند و کار کند، اما سن و سالش بالا رفت. به هر حال استانکو جزو بهترین مربیان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی