نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز گفت: می‌خواهم پاسخ اعتماد مجددی که باشگاه تراکتورسازی نسبت به من نشان داد را بدهم و با گلزنی‌هایم گذشته جبران کنم.

به گزارش خبرورزشی، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از حاشیه‌های زیادی که در هفته‌های اخیر داشت، قرار است از هفته آینده دوباره به ایران بازگردد و در دور جدید تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت کند.
حالا در این وضعیت، نشریه «سان» اسکاتلند به بررسی وضعیت آنتونی استوکس و لی هری اروین، دو مهاجم ایرلندی و اسکاتلندی تیم تراکتورسازی پرداخته و همچنین گفت‌و‌گوی کوتاهی نیز با آنتونی استوکس داشته است.
استوکس در این گفتگو با اشاره به وضعیت خود و اینکه قصد دارد دوباره به تیم تراکتورسازی بازگردد، گفت: ملاقات خوبی با محمد تقوی، سرمربی تراکتورسازی داشتم و اکنون او درک بسیار خوبی از وضعیت من دارد.
وی افزد: متأسفانه یک مشکل خانوادگی جدی داشتم که باید به خانه بازمی‌گشتم. همین مشکلات باعث شده بود تا نتوانم در نیم‌فصل اول حضورم در تراکتورسازی به طور کامل روی فوتبالم تمرکز کنم. خوشبختانه باشگاه اکنون حمایت کاملی از من دارد. می‌خواهم پاسخ اعتماد مجددی که باشگاه تراکتورسازی نسبت به من نشان داد را بدهم و با گلزنی‌هایم جبران کنم. امیدوارم هواداران هم استقبال خوبی از من داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی