۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در دعوای با کنفدارسیون فوتبال آسیا و جنگ ۱+۳ علیه ۲+۲ هستم و بسیار سرم شلوغ است و نمی‌توانم پاسخ نمازی را بدهم.

به گزارش خبرورزشی، سعید آذری در خصوص صحبت‌های امید نمازی سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن علیه اعضای این باشگاه اظهارداشت: امید نمازی یکسری صحبت انجام داده که از نظر حقوقی و قضایی مشکل دارد. در همین مورد ما شنبه جلسه‌ای با مسئولان حقوقی و قضایی باشگاه‌مان داریم تا در مورد این مسئله صحبت و آن را پیگیری کنیم.
وی افزود: درباره قسمتی از صحبت‌های نمازی که در مورد مهدی رجب‌زاده و وحید رضایی صحبت کرده و حرف از خیانت زده بود، به نظرم این دو نفر باید از خودشان دفاع کنند، چون هر دوی آن‌ها روزمه مشخصی دارند. رجب‌زاده یکی از با اخلاق‌ترین، بی‌حاشیه‌ترین و بهترین‌های باشگاه ذوب‌آهن بوده و خودم خواستم که او از فوتبال خداحافی کند و او با زور جایی نرفته است. همچنین رضایی هم رزومه خوبی دارد. نمی‌دانم نمازی در ذوب‌آهن چه مشکلی داشت که الان اینطور صحبت می‌کند.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن همیشه بهترین بازیکنانی خارجی را با کمترین مبالغ جذب کرده و ما شاکی بین‌المللی نداریم. همه این‌ها به خاطر این است که من برای جذب بازیکنان خارجی در باشگاه ذوب‌آهن آیین‌نامه تنظیم کرده‌ام که فکر نمی‌کنم باشگاهی در ایران چنین آیین نامه‌ای داشته باشد. به همین دلیل است که همه کار‌ها روی اصول پیش می‌رود. قاعده جذب بازیکن این است که با نظر سرمربی این اتفاق رخ دهد نه اینکه با نظر شخص دیگری.
آذری در پایان خاطرنشان کرد: من کار‌های مهمتری دارم و باید در نقل‌وانتقالات خوب عمل کنیم و نیاز داریم که روی این موضوع زمان بگذاریم. در حال حاضر در دعوای با کنفدارسیون فوتبال آسیا ۱+۳ علیه ۲+۲ هستم و بسیار سرم شلوغ است و نمی‌توانم پاسخ هر مربی که از ذوب‌آهن جدا می‌شود را بدهم یا اینکه فکر کنم که چرا او جدا شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی