نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت دو مهاجم تکنیکی و سرعتی کشورمان برای اردوی بعدی تیم امید نامشخص است.

به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال امید دیروز از اردن به ایران بازگشت تا دور اول اردو‌های این تیم در تعطیلات نیم فصل به اتمام برسد. در این اردو رضا شکاری و اللهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.
قرار است اردوی بعدی تیم امید از ۱۳ دی در تهران آغاز شود و ملی‌پوشان بعد از ۱۰ روز عازم تورنمنت چهارجانبه قطر شوند. زلاتکو کرانچار قبل از سفر به کیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد تیم اصلی خود را شناخته و تقریبا روی اکثر پست‌ها تصمیم گیری کرده است. از معدود پست‌هایی که کرانچار همچنان در مورد آن در حال بررسی است مهاجم نوک است.
در این پست محمدرضا آزادی، امیر روستایی و صیادمنش مدنظر کرانچار هستند و کادرفنی در بازی‌های دوستانه در حال بررسی عملکرد این بازیکنان برای انتخاب نهایی است. با توجه به غیبت صیادمنش در اردوی اخیر معادلات کرانچار هنوز تکمیل نشده و اگر در اردوی پیش رو هم این بازیکن نتواند شرکت کند شاید سرمربی تیم امید تصمیم نهایی خود را در مورد دو بازیکن دیگر اتخاذ کند.
در پست شکاری هم چند بازیکن عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دادند. وحید نامداری در دو بازی از سه مسابقه دوستانه توانست گلزنی کند. مهدی قائدی، مهدی مهدی‌خانی، مهدی طاهرخانی و ... هم در آن پست بسیار خوب عملکرد کردند و تیم امید با ترافیک بازیکن در آن جناح رو به رو است. به هر حال وضعیت شکاری هم هنوز مشخص نیست که این بازیکن می‌تواند به اردو بیاید یا نه.
تیم امید از ۲ تا ۶ فروردین ۹۸ باید با تیم‌های عراق، یمن و ترکمنستان در تهران بازی کند و کادرفنی به دنبال  مشخص کردن نفرات نهایی خود برای حضور در رقابت‌های مرحله اول انتخابی المپیک است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی