۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پرسپولیس گفت: بحث رامین رضاییان دیگر مطرح نیست. با او صحبت کردم و هیچ مشکلی نیست. امیدوارم تمام بازیکنان در تیم ملی موفق و باعث افتخار کشورم باشند.

به گزارش خبرورزشی، شجاع خلیل زاده علیرغم مصدومیتی که از ابتدای فصل دچارش شده بود، یکی از مدافعان تاثیرگذار این تیم لقب گرفت که با نمایش دفاعی مناسب و گلزنی در ترکیب این تیم سهم زیادی در موفقیت سرخپوشان داشت. او در تعطیلات نیم فصل با حضور در کلینیک درمانی مراحل بهبودی مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد تا با شرایط آمادگی مناسبی به جمع تیم بازگردد.
خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط مصدومیتش گفت: به هرحال با توجه به شرایط تیم و کمبود بازیکنی که داشتیم نتوانستم در طول فصل مصدومیتم را درمان قطعی کنم. با درد شدیدی بازی‌ها را دنبال می‌کردم، اما صادقانه باید بگویم این شرایط در خیلی از بچه‌های ما وجود داشت و آن‌ها نیز علیرغم مصدومیت به بازی می‌پرداختند. اکنون فرصت خوبی بود تا مراحل درمانی‌ام را پشت سر بگذارم و به صورت فشرده آن را دنبال می‌کنم و امیدوارم در نیم فصل دوم با پایان این مصدومیت بتوانم بهتر از قبل در خدمت پرسپولیس و کادرفنی باشم و لطف هواداران را جبران کنم.
وی ادامه داد: خوشحالم بابت اینکه این محرومیت نقل و انتقالاتی پایان یافت. هواداران ما در کنار بازیکنان برنده واقعی این روز‌ها بودند. هواداران همواره در کنار ما بودند و باعث شدند هیچ مشکلی را احساس نکنیم و برای اینکه به موفقیت برسیم هیچ چیزی نمی‌تواند مانع ما شود. آن‌ها عامل برتری ما بودند و با روحیه و انگیزه‌ای که به تیم می‌دادند باعث شدند تا هیچ کس نتواند به مشکلات فکر کند و مصدومیت و دیگر مسائل مانع ما برای تداوم روند موفقیت نبود. ما در ادامه هم قدرتمند به کارمان ادامه خواهیم داد و امیدوارم هیچ وقت شادی از آن‌ها دور نشود.
خلیل زاده درباره محرومیت برانکو ایوانکوویچ گفت: واقعا نمی‌دانم دلیل آن چیست. امیدوارم باشگاه با قدرت به دنبال این مساله باشد و به نظرم آقای برانکو حرفی نزده که این محرومیت را به دنبال داشته باشد. مطمئنا کمیته انضباطی از سلامت بالایی برخوردار است و هیچ شکی در آن نیست، اما مطمئنم گزارش کاملی در اینباره در اختیار نداشته‌اند که اینچنین حکم داده‌اند. آقای برانکو حرفی نزده و اگر قرار است به این خاطر هر کس محروم شود باید یک هفته در میان لیگ ما بدون حضور مربیان باشد. مربیان دیگر هم صحبت‌هایی به همین شکل و حتی با شدت بالاتری زدند و همانطور که گفتم امیدوارم باشگاه پیگیر این موضوع باشد.
مدافع پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این باشگاه و جذب محمد نادری در خط دفاعی گفت: نادری بازیکن خوبی است و مطمئنا می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم بازیکنانی که پیراهن پرسپولیس را به دست می‌آورند قدر آن را بدانند و با تلاش بیشتری نسبت به گذشته برای موفقیت تلاش کنند. نادری هم بازیکن خوبی است و هم از نظر اخلاقی شرایط خوبی دارد و امیدوارم در ادامه فصل بتواند به تیم کمک کند.
شجاع خلیل زاده درباره پایان محرومیت تیم و حضور بازیکنان جدید و خصوصا سروش رفیعی به عنوان دوست صمیمی‌اش در ترکیب گفت: هم سروش و هم شیری و شریفی و ترابی می‌توانند قدرت تیم را افزایش دهند و پرسپولیس همیشه باید قدرتمند باشد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و مدعی جدی این فصل به کار ادامه دهد. این بازیکنان می‌توانند کمک بزرگی به پرسپولیس کنند تا به هدف بزرگ‌مان در فصل برسیم. ما در ماه‌های اخیر با توجه به محرومیت و مصدومیت در فینال آسیا از دستیابی به یک افتخار بزرگ بازماندیم و امیدوارم بار دیگر با ادامه این مسیر قدرت خودمان را به آسیا نیز نشان دهیم.
مدافع شمالی سرخپوشان درباره اظهارات رامین رضاییان درباره بازیکنانی که از تیم ملی بازمانده‌اند ترجیح داد صحبتی نکند و گفت: بحث رامین رضاییان دیگر مطرح نیست. با او صحبت کردم و هیچ مشکلی نیست. امیدوارم تمام بازیکنان در تیم ملی موفق و باعث افتخار کشورم باشند.
خلیل زاده درباره انتظارش از تیم ملی در جام ملت‌ها گفت: الان همه در انتظار این هستند که تیم ملی به قهرمانی در آسیا برسد. این افتخار بزرگی برای ماست و باید قدرت‌مان را به آسیا نشان دهیم. برای موفقیت تیم ملی کشورم در آسیا بهترین آرزو‌ها را دارم و امیدوارم با توجه به بازیکنان باکیفیتی که در اختیار داریم به این عنوان دست پیدا کنیم. مطمئنا از قهرمانی کشورم خوشحال می‌شوم و بهترین آرزو را برای تک تک آن‌ها دارم. واقعا این حس قلبی من است و هیچ اتفاقی نمی‌تواند مرا از پرچم کشورم دور کند و برای قهرمانی آن و برتری مقابل دیگر رقبا لحظه شماری می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی