نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: با درخواست‌مان برای استفاده از «پِک» موافقت شده است.

به گزارش خبرورزشی، حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز صبح تیم فوتبال امید کشورمان گفت: اردو از روز گذشته شروع شد و به دلیل شرایط آب‌وهوایی امروز تمرینات آغاز شد. کرانچار نیز به دلیل شرایط هوایی نتوانست به ما برسد و امروز به ایران بازمی‌گردد. هر چقدر به بازی‌ها نزدیک می‌شویم، اردوهای‌مان بیشتر می‌شود.
وی افزود: بیست‌وسوم دی‌ماه برای شرکت در تورنمنتی راهی قطر می‌شویم. قرار است در تورنمنت تاجیکستان نیز شرکت کنیم که هنوز صد در صد نهایی نشده است. کرانچار ۹۰ درصد ترکیب را شناخته و امیدوارم برای بازی‌های مهم تیم امید در ماه فروردین ترکیب تیم کامل شود. فاصله بازی‌های در فروردین ماه یک روز در میان است و باید تیم خوبی داشته باشیم.
مدیر تیم فوتبال امید با بیان اینکه مسائل اخلاقی در این تیم مهم است، تصریح کرد: خدا را شکر بازیکنان به وحدت تاکتیکی خوبی رسیده‌اند. کادر فنی خوبی از کرانچار گرفته تا شاهرودی، بختیاری‌زاده و ماجدی داریم و امیدوارم شروع خوبی در مسابقات اصلی داشته باشیم.
استیلی در خصوص غیبت برخی از بازیکنان تیم امید در این اردو گفت: مهدی قائدی به دلیل اینکه مشکل شخصی داشت، اجازه گرفت و نیامد. دروازه‌بان ذوب‌آهن دیگر غایب تمرین امروز است که مربی او تماس گرفت و گفت، چون بازی دارند، فردا ملحق خواهد شد. بازیکن نفت مسجدسلیمان اطلاع نداده بود، اما گفتند مشکل دانشگاهی داشته و آن را حل خواهد کرد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از امکانات و شرایط تیم امید رضایت دارد یا نه، گفت: با شرایط سخت اقتصادی که در کشور حاکم است، اردو‌های خوبی برگزار خواهیم کرد. باید از مهدی تاج تشکر کنیم که در این شرایط سخت اقتصادی، توانستیم اردو و چند دیدار تدارکاتی از جمله دیدار برابر عمان و اردن برگزار کنیم. بازی‌های تدارکاتی خیلی به ما کمک می‌کند، چرا که تجربه برای بازیکنان مهم است تا آن‌ها در بازی‌های رسمی آسیب نبینند. اگر قرار است اشتباهی صورت بگیرد، بهتر است در دیدار‌های تدارکاتی باشد، چون بازی‌های رسمی جای اشتباه نیست.
مدیر تیم فوتبال امید در واکنش به اینکه ظاهرا قرار است تیم امید از مجموعه پک استفاده کند، گفت: طبق برنامه‌ای که کرانچار در نظر گرفته و اردوی طولانی مدتی که داریم، با فدراسیون صحبت کرده و نامه زدیم تا از مجموعه پک استفاده کنیم که با درخواست ما موافقت شد.
استیلی در رابطه با اینکه دیگر مشکلی بین تیم امید و تیم ملی بزرگسالان وجود ندارد، گفت: تیم ملی بزرگسالان در حال حاضر در امارات به سر می‌برد و امیدوارم در جام ملت‌ها موفق باشند. مجموعه پک برای همه تیم‌های ملی است. آن‌ها (اعضای تیم ملی بزرگسالان) الان نیستند و کسی هم در پک حضور ندارد. ما، چون نیاز داریم، از این مجموعه استفاده خواهیم کرد.
وی در مورد اولین دیدار تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا برابر یمن گفت: یمن در گروه تیم فوتبال امید نیز حضور دارد. یمن ناشناخته است. در تورنمنت‌ها اولین بازی خیلی مهم است و مربی تیم ملی نیز روی این مسئله تأکید کرده است. تیم ملی با قدرتی که دارد، قطعا یمن را شکست خواهد داد. عراق، مهم‌ترین تیمی است که در گروه‌مان حضور دارد. بازیکنان فعلی تیم ملی تجربه بین‌المللی دارند و هفت، هشت سال است که کنار هم بازی می‌کنند. شرایط صعود تیم ملی تا چهار تیم پایانی و مرحله نیمه نهایی هموار است و از آنجا به بعد شرایط فرق خواهد کرد. امیدوارم هم تیم ملی و هم تیم فوتبال امید پس از چهل و چند سال قهرمان شوند.
مدیر تیم فوتبال امید در واکنش به اینکه آیا تیم ملی می‌تواند همانند جام ملت‌های ۹۶ آسیا که خودش آن مقطع عضو تیم ملی بود، بدرخشد، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. سال ۹۶ شرایط سخت بود، اما رنسانی در فوتبال‌مان ایجاد شد و شاید کمتر تیمی پیدا شود که ۶ گل به کره‌جنوبی بزند. بازیکنان فعلی تیم ملی خوب هستند، اما مهم‌ترین فاکتور همدلی است و همه باید به همدیگر کمک کنند. ملی‌پوشان باید برای ملت ایران بجنگند. به بازیکنان خودمان گفتم که وقتی سرود تیم ملی پخش می‌شود، آماده جنگ برای کشورشان باشند. بردشان باعث خوشحالی مردم می‌شود، بنابراین، مردم مستحق این هستند که قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا را ببینند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی