نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در شرایطی تمرینات خود را آغاز کرده که از چند روز دیگر و با شروع زمان نقل و انتقالات پنجره بسته این تیم هم باز خواهد شد و برانکو می‌تواند مهره‌های مد نظرش را برای نیم‌فصل دوم جذب کند.

به گزارش خبرورزشی، سرخ‌ها از مدت‌ها قبل با مهدی شریفی، مهدی شیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی توافق کرده‌اند و به نظر می‌رسد چند بازیکن دیگر هم به این تیم اضافه شوند. دیروز با کنار رفتن گادوین منشا و جدایی احسان علوان‌زاده، تا حدودی ترکیب نفرات سرخ‌ها مشخص شد. علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شایان مصلح، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، مهدی شیری، محمد انصاری، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، سروش رفیعی، مهدی ترابی و مهدی شیری ۱۵ بازیکن بزرگسال پرسپولیس هستند.
پرسپولیس ۳ بازیکن بالای ۲۵ سال دیگر می‌تواند جذب کند که شنیده‌ها حاکی از توافق برانکو با یک مهاجم کروات است. از مهدی طارمی نیز به عنوان دومین بازیکنی یاد می‌شود که با سرخ‌ها به توافق رسیده است و حضور او در این تیم محتمل به نظر می‌رسد. پرسپولیس اجازه جذب یک بازیکن بالای ۲۵ سال را هم دارد که این بازیکن هم می‌تواند داخلی باشد و هم خارجی و چه بسا این بازیکن اسفندماه و برای تقویت تیم در لیگ قهرمانان آسیا به ترکیب سرخ‌ها اضافه شود. البته احتمال کنار گذاشتن محمد انصاری از ترکیب سرخ‌ها هم هست که در این شرایط پرسپولیس ۴ بازیکن بالای ۲۵ سال جذب خواهد کرد.
علی علیپور، آدام همتی و سیامک نعمتی ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال، بشار رسن، درویش‌وند و محمد نادری ۳ بازیکن زیر ۲۳ سال و طاهرخانی، اسدی، احسان حسینی و سعید حسین‌پور بازیکنان زیر ۲۱ سال هستند که برانکو قصد ندارد در این رده‌ها بازیکنی جدید جذب کند و تنها شاید در جمع بازیکنان زیر ۲۱ سال با نظر اسماعیل حلالی بازیکنی به تیم بزرگسالان اضافه شود. برانکو البته اصراری به پر کردن لیست پرسپولیس ندارد و اگر بازیکن مناسبی پیدا نشود، چه بسا جذب آن را به زمان دیگری موکول کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی