نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سالهای نچندان دور پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تیمی که دنبال قهرمانی است به اسم حریفان کاری ندارد و باید همه را ببرد.

به گزارش خبرورزشی، حسن خان‌محمدی، مدافع کناری اسبق پرسپولیس از انتخاب‌های محدود باشگاه در فصل نقل و انتقالات و شرایط سرخپوشان در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها حرف زد.

نادری که یک نیم‌فصل نیمکت‌نشین بود، قرضی به پرسپولیس آمد!
بازی‌های نادری را در تراکتور دنبال می‌کردم. او بازیکن تکنیکی و خوبی است، اما برای رسیدن به فرم ایده‌آل نیاز به زمان دارد. یادمان باشد که پرسپولیس شرایط ویژه‌ای داشت و نمی‌توانست بازیکن جذب کند و باشگاه مجبور شد با شرایط نادری کنار بیاید، حتی این خرید قرضی هم می‌تواند به تیم کمک کند.

 با مصدومیت انصاری و ماهینی دفاع کناری پرسپولیس نیاز به تقویت دارد؟
برای دفاع راست شیری جذب شده که بازیکن خوبی است و البته نعمتی هم توانایی بازی در این پست را دارد. شایان مصلح هم در چپ نفوذ‌های خوبی دارد و حتی اگر او نباشد، برانکو می‌تواند از ربیع‌خواه در آن پست استفاده کند و فکر نمی‌کنم با این بازیکنان جای خالی انصاری و ماهینی احساس شود و نیاز به جذب بازیکن جدید باشد.

 پرسپولیس نیم‌فصل دوم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟
پرسپولیس رقیبان سختی مثل سپاهان، تراکتور و پدیده در راه قهرمانی دارد، اما فراموش نکنیم که این تیم با کمبود امکانات و پنجره‌های بسته هم مدعی ماند و حتماً با اضافه شدن بازیکنان جدید در قهرمانی هت‌تریک می‌کند.

گروه پرسپولیس در آسیا را چطور می‌بینید؟
تیمی که دنبال قهرمانی است به اسم حریفان کاری ندارد و باید همه را ببرد. در حال حاضر تمام تیم‌های آسیا از پرسپولیس می‌ترسند و آن‌ها باید از همگروهی با پرسپولیس ناراحت باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی