۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سالهای نچندان دور استقلال و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: قهرمان شدن ایران خیلی سخت است، اما غیرممکن نیست. اینجا برخلاف جام جهانی، حمله می‌کنیم و دیگر خبری از دفاع کردن نیست.

به گزارش خبرورزشی، علی انصاریان درست مثل جام جهانی، برای جام ملت‌های آسیا نیز یک برنامه ورزشی را روی آنتن خواهد داشت. این برنامه که «ورزشگاه» نام دارد، از شنبه شب و به صورت زنده از شبکه ۵ پخش شد. انصاریان در مورد حضورش در این برنامه گفت: «قرار است کمی جام ملت‌ها را شیرین کنیم و یک برنامه حرفه‌ای داشته باشیم. دکور زیبایی ساخته‌اند و مهمانان بسیار خوب و درجه یک دعوت می‌کنیم تا کنار هم، برنامه‌ای جذاب داشته باشیم. مطمئن باشید در این برنامه نیز مثل زابیواکا کار‌های جذابی رخ می‌دهد، اما مدل کارمان در این برنامه با آن برنامه فرق دارد. به معنای دیگر، اینجا بیشتر مراعات می‌کنیم!»

انصاریان اضافه کرد: «در این دوره، چه بخواهیم یا نخواهیم، جام ملت‌ها سیاسی است. از ورود تیم ملی عراق و قطر به امارات گرفته تا مسائلی که برای چند کشور دیگر رخ داده است، همه چیز نشان می‌دهد جام ملت‌ها سیاسی شده، اما با این حال، من نسبت به موفقیت تیم ملی کشورمان بسیار امیدوار هستم و فکر می‌کنم زمان قهرمانی‌مان فرا رسیده است. البته شاید به خاطر کمبود بازی‌های تدارکاتی با مشکلاتی مواجه شویم، اما دو بازی ابتدایی‌مان خیلی خوب است و می‌توانیم از آن به عنوان بازی‌های تدارکاتی مقابل یمن و ویتنام سود ببریم. کار اصلی تیم ملی از بازی با عراق آغاز خواهد شد.»

انصاریان در نهایت گفت: «بالاخره تیم ملی ایران سه دوره قهرمان آسیا بوده و هر دوره نیز برای قهرمانی وارد رقابت‌ها می‌شود. اصلاً ما می‌توانستیم همین دوره قبلی به قهرمانی برسیم ولی حالا با توجه به نمایش درخشان در جام جهانی، برای همه رقبا خط و نشان کشیده‌ایم. قهرمان شدن ایران خیلی سخت است، اما غیرممکن نیست. اینجا برخلاف جام جهانی، حمله می‌کنیم و دیگر خبری از دفاع کردن نیست. به همین علت شانس موفقیت‌مان بیشتر است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی