نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو و شفر پیش از این، جایی که دست‌شان برای خرید خارجی باز بوده زیاد خوب عمل نکرده‌اند.

پرسپولیس نیم‌فصل؛ هندوانه دربسته!
خبرورزشی/مسعود حکم‌آبادی: با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و در اولین اقدام قرمز‌ها مبنی بر کنار گذاشته شدن مهاجم محبوب آن‌ها حالا پرسپولیسِ نیم‌فصل دوم به یک هندوانه سربسته تبدیل می‌شود که برای هواداران ناشناخته است.
پرونده معروف بازیکنان اوکراینی پرسپولیس کنار نیومایر و الحاجی گرو از استقلال ثابت کرده که پروفسور کروات و پیرمرد آلمانی عنصر‌های متبحری در خرید خارجی‌ها نیستند. چه اینکه بازیکن خارجی آن‌ها یکی مثل بودیمیر با کارنامه‌ای متوسط از کشور سرمربی پرسپولیس باشد.
قرمز‌های پایتخت تاکنون که پنجره نقل و انتقالاتی آن‌ها بسته بود، خوب و تقریباً باب دل هواداران نتیجه گرفته بودند، حالا، اما هر اتفاقی در نیم‌فصل دوم بیفتد و نتایج احتمالاً بدتر از نیم‌فصل اول باشد، انگشت اتهام به سمت سرمربی پرسپولیس با خرید خارجی جدیدش و البته با رد کردن خارجی دوست‌داشتنی‌اش نشانه خواهد رفت.
گرچه برانکو به عنوان مربی خیلی باتجربه‌تر از این حرف‌هاست، اما گاهی شرایط و خواست هواداران باید مد نظر هر مجموعه‌ای باشد؛ هوادارانی که ممکن است با اتفاقات نیم‌فصل دوم آرزو کنند کاش برای همیشه پنجره تیم‌شان بسته می‌ماند و نه خانی می‌آمد و نه خانی می‌رفت!
پرسپولیس قطعاً روز‌های سخت‌تری پیش‌رو خواهد داشت؛ روز‌های عجیبی که همانقدر که می‌تواند به خاطر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خوب و شیرین باشد، می‌تواند به خاطر افزایش توقع هواداران از پرسپولیس با پنجره بسته، تلخ و ناخوشایند باشد.
هواداران پرسپولیس، با همه بسته بودن پنجره‌ها و قهرمان نشدن در جام باشگاه‌های آسیا و از دست رفتن بازیکنانی که می‌توانستند در نیم‌فصل اول قرمزپوش شوند، نتایج تیم‌شان را دوست داشتند و بار‌ها در حمایت از قرمز‌ها برخاستند، اما حالا اوضاع برای برانکو و تیمش فرق می‌کند؛ هر اتفاق بد و هر نتیجه ضعیفی که رقم بخورد با توجه به فرصت‌های نقل و انتقالاتی قرمزها، برای هواداران قابل بخشش نخواهد بود. آن‌ها معتقدند برانکو و پرسپولیسی که در دوران بسته بودن پنجره به این خوبی عمل کرده‌اند، حتماً در روزگار باز بودن نقل و انتقالات باید بهتر از این عمل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی