نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم مازنی تیم صنعت نفت آبادان که تبحر خاصی در زدن گل از زاویه بسته دارد امیدوار است در نیم فصل دوم بتوانند جزو تیم‌های تک رقمی لیگ برتر باشند.

جهانی: صنعت نفت تک‌رقمی می‌شود

به گزارش خبرورزشی، میلاد جهانی، وینگر تیم صنعت نفت آبادان از شرایط تیمشان حرف می‌زند و به بهبود وضعیت آبادانی‌ها در نیم‌فصل دوم خیلی امیدوار است.

در خصوص نیم‌فصل دوم چه صحبتی داری؟
ما در نیم‌فصل اول با بدشانسی‌هایی مواجه شدیم و البته در چند بازی هم خیلی خوب بازی نکردیم و نتوانستیم در حد و قواره خودمان ظاهر شویم، اما با تمرینات و کار بیشتر اطمینان دارم روز‌های خوب هم از راه می‌رسد.

شرایط در پایین جدول پیچیده است با این وجود به بهبود وضعیت تیمتان امیدواری؟
در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنیم و اطمینان داریم با حمایت هواداران اوضاع بهتر می‌شود. مربی و هواداران خوبی داریم و حتماً به گونه‌ای کار می‌کنیم که رتبه تک‌رقمی کسب کنیم و خواسته هواداران‌مان که خیلی هم گردن ما حق دارند و سرمایه اصلی تیم ما محسوب می‌شوند را برآورده کنیم.

جام‌حذفی را هم از دست دادید؛ جامی که فرصت خوبی برای تیمی مانند صنعت نفت بود.
جام حذفی راه میانبری برای رسیدن به سهمیه بود. ما هم تلاشمان را انجام دادیم، اما نشد با این وجود دلسرد نمی‌شویم، چون هدف اصلی ما موفقیت در لیگ بود.

در نیم‌فصل اول چند گل زاویه بسته زدی باز هم از آن گل‌ها می‌زنی؟
تبحر خوبی در زدن گل با پای چپ در زاویه بسته دارم به همین دلیل حتماً تلاش می‌کنم تا در نیم‌فصل دوم هم چند گل از زاویه بسته بزنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی