۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از پیروزی تیمش مقابل ختافه ابراز خرسندی و در عین حال به ضعف‌های آن اذعان کرد.

به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش در خانه ختافه در هفته هجدهم لالیگا که حاشیه امنیت آن در صدر جدول را به ۵ امتیاز افزایش داد، اعتراف کرد که با وجود این پیروزی هنوز هم تیمش مشکلاتی دارد.
بارسلونا از توقف دیگر مدعیان قهرمان، رئال مادرید، سویا و اتلتیکومادرید نهایت استفاده را انجام داد و با پیروزی خارج از خانه‌اش ۴۰ امتیازی شد. این در حالیست که اتلتیکومادرید با ۳۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.
والورده در پایان بازی گفت: قبل از اینکه به میدان برویم از نتایج مطلع شده بودیم. ما برای استفاده از این فرصت تحت فشار بودیم و در خانه تیمی سرسخت بازی کردیم. انتظار چنین بازی سختی را داشتیم و آن‌ها یکی از گل‌های خورده‌شان را جبران کردند، اما ما باز هم راضی هستیم. ختافه ما را به زحمت انداخت، اما امروز فاصله ما از حریفان‌مان بیشتر شد.
ختافه نه تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد بلکه تا آستانه به تساوی کشیدن بازی نیز پیش رفت. والورده در این خصوص هم اظهار اشت: برای ما حفظ تمرکز روی این بازی و دچار سهل‌انگاری نشدن بسیار حیاتی بود. ختافه تیم سرسختی است که بازیکنان قدرتمندی دارد. در مقطعی از نیمه دوم بازی آن‌ها تیم برتر میدان بودند.
مشکلات رئال مادرید با شکست خانگی این تیم به سوسیه‌داد افزایش پیدا کرد، اما والورده تأکید داشت که با وجود فاصله ۱۰ امتیازی‌اش با کهکشانی‌ها هنوز بارسلونا کار‌های زیادی دارد.
سرمربی پیشین اتلتیک بیلبائو عنوان کرد: من خیلی به سایر تیم‌ها فکر نمی‌کنم. ما خودمان کار‌های زیادی داریم که باید انجام دهیم. نمی‌دانم که آیا سال گذشته هم چنین فاصله‌ای میان ما و رئال مادرید وجود داشت، اما یادم است که ما تا پایان نیم فصل دوم قهرمان نشده بودیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی