نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم کروات بر سر بند‌های قراردادش یکسری درخواست‌ها دارد و هنوز حاضر نشده است پیش قراردادش را با پرپسولیس امضا کند.

چک و چانه بودیمیر با پرسپولیس بر سر ۱۰۰ هزار دلار!
به گزارش خبرورزشی ، برانکو ایوانکوویچ پس از به بن‌بست رسیدن مذاکرات با رضا قوچان‌نژاد مهاجم دیگری به اسم ماریو بودیمیر را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد. او هموطن برانکو و یک مهاجم سرزن است که سرمربی پرسپولیس قصد دارد از او به عنوان فوروارد نوک و در کنار علی علیپور استفاده کند. ظاهراً متن قرارداد این بازیکن برای او ایمیل شده که تصمیم نهایی را بگیرد.
در همین ارتباط خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مهاجم کروات بر سر بند‌های قراردادش یکسری درخواست‌ها دارد و هنوز حاضر نشده است پیش قراردادش را امضا کند. اما شنیده‌های تکمیلی حکایت از آن دارد که مشکل دیگری هم در این میان وجود دارد. منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت به صورت دقیق نگفت که پرسپولیس چه رقمی را برای جذب بودیمیر به این مهاجم کروات پیشنهاد داده است، اما خبر داد که اختلاف طرفین بر سر ۱۰۰ هزار دلار است. به هر حال برانکو حساب ویژه‌ای روی مهاجم کروات باز کرده و از باشگاه خواسته است به هر قیمت ممکن با بودیمیر قرارداد ببندند.
البته برانکو یک تجربه ناکام در سال ۱۳۹۵ در این زمینه دارد. در نقل و انتقالات تابستانی آن سال سرمربی پرسپولیس یک مهاجم کروات سرزن را به مسئولان وقت باشگاه معرفی کرد، اما به سرانجامی نرسید. اسم این بازیکن هموطن برانکو، ایوان کریستانوویچ بود که تلاش‌ها برای جذب او حداقل از نظر مدیران وقت پرسپولیس بی‌نتیجه ماند. پرسپولیس هم به لطف زحمات دوستان ولادیمیر پریموف را خرید که مهاجمی بی‌کیفیت بود. پریموف و آلکسی پلی یانسکی دو اوکراینی بودند که لباس پرسپولیس را پوشیدند و کلی هم پول گرفتند حالا یا برای خود یا به جیب دیگران! حالا برانکو انتظار دارد مهاجم مدنظرش خریداری و جذب باشگاه شود. مرد کروات معتقد است تیمش در زمینه گلزنی با مشکلات زیادی همراه است و ماریو بودیمیر می‌تواند این مشکل را به کمک علی علیپور حل کند. حال باید منتظر ماند و دید بالاخره باشگاه پرسپولیس و ماریو بودیمیر بر سر مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به توافق و تفاهم می‌رسند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی