نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد نباید همه مشکلات را با استفاده از نام فرهاد مجیدی حل کرد.

به گزارش خبرورزشی، شاهین بیانی یکی از ستاره‌های درخشان دهه ۶۰ و ۷۰ استقلال بود. ستاره‌ای که خاطراتش با بازوبند کاپیتانی این تیم و قهرمانی همراه آبی‌ها در جام باشگاه‌های آسیا، به این زودی از یاد هواداران این تیم و فوتبال ایران پاک نمی‌شود.
بیانی در مورد بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و حضور او به عنوان دستیار وینفرد شفر گفت: «حضور فرهاد مجیدی در استقلال می‌تواند تأثیرگذار باشد، به‌هرحال او چند سال در استقلال بازی کرده و در این سال‌ها هم تجربیات زیادی را به دست آورده است.»
البته این پیشکسوت سرشناس، به موضوع مهمی نیز اشاره داشت: «این را هم بگویم که انتظار نداشته باشید فرهاد یک تنه مقابل اتفاقاتی که رخ می‌دهد، بایستد، چون قرار نیست مجیدی همه مشکلات استقلال را برطرف کند چرا که این تیم در حال حاضر نیاز به جذب بازیکن و تقویت دارد. او که نمی‌تواند وارد زمین شود و برای تیم مثل گذشته، گل بزند.»
بیانی ادامه داد: «استقلال در نیم‌فصل دوم کار سختی دارد و شاگردان شفر باید خودشان را به کورس قهرمانی برسانند، مسئولان باشگاه باید چند بازیکن در خط هافبک و حمله به تیم اضافه کنند. من به این تیم امیدوارم و می‌دانم آن‌ها توانایی رسیدن به صدرجدول را دارند به شرط آن که مدیران باشگاه وارد عمل شوند و ضمن حل مشکلات مالی، اقدام به جذب چند بازیکن و ترمیم لیست شفر کنند. با شرایط فعلی، کار برای استقلال خیلی سخت است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی