نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاسخ این هواداران را چه کسی باید بدهد؟ چرا صادقانه به هواداران استقلال نمی‌گویید چگونه پرسپولیس می‌تواند در قطر اردو بزند، ولی استقلال توان این کار را ندارد.

خبرورزشی/مهدی هژبری؛ مشکلات استقلال یکی، دو تا نیست. علی کریمی علنی در تلویزیون گفته باشگاه تصمیم گرفت تمرینات دیرتر شروع شود و غیرمستقیم اعتراف کرد اعتصاب با هماهنگی باشگاه بوده است... شایعه شده دو معاون باشگاه با یکدیگر کتک‌کاری کردند و البته استقلال هم حرف‌های کریمی را تکذیب کرد و هم شایعه کتک‌کاری را و تأکید کرد بخش حقوقی‌اش این موضوع را پیگیری می‌کند.
اما مشکلات استقلال را چه کسی باید پیگیری کند؟ بر فرض که حرف‌های علی کریمی صداگذاری شده (!) و دعوا و کتک‌کاری هم فتوشاپ (!) بوده، تعطیلی تمرین و نگرفتن بازیکن جدید که فتوشاپ و... نیست. هواداران استقلال به شدت نگران تیم مورد علاقه خود هستند. آن‌ها می‌پرسند چرا این تیم در نقل و انتقالات، بازیکن جدیدی به خدمت نمی‌گیرد؟ تمریناتش چرا شروع نمی‌شود، اردوهایش چرا لغو می‌شود؟ مدیریتش چه می‌کند؟
پاسخ این هواداران را چه کسی باید بدهد؟ چرا صادقانه به هواداران استقلال نمی‌گویید چگونه پرسپولیس می‌تواند در قطر اردو بزند، ولی استقلال توان این کار را ندارد، پرسپولیس با پنجره بسته یار می‌خرد، بدون داشتن مدیر و با سرپرست موقت به اردو می‌رود، ولی استقلال در همین تهران هم تمرین نمی‌کند؟!
لطفاً توپ را به زمین وزارت ورزش شوت نکنید. نگاه‌ها به هر دو تیم یکسان است و حمایت‌ها از هر دو باشگاه یک اندازه، چرا پرسپولیس می‌تواند و استقلال نمی‌تواند؟! این چرا‌ها را صادقانه به مردم بگویید. هواداران گناه دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی