نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دعوای کی‌روش و برانکو وارد فاز جدیدی شده و انگار با حساس‌تر شدن بازی‌های تیم ملی پررنگ‌تر هم می‌شود.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛  مسئله اینجاست که حامیان کی‌روش او را آدم بی‌ایرادی می‌دانند و حامیان برانکو هم فکر می‌کنند او اصلاً عیب و ایرادی ندارد، اما اگر به متن مصاحبه‌های طرفین دقت کنید می‌بینید آن‌ها یک جا‌هایی به خودشان فکر می‌کنند، نه منافع ملی یا تیمی.
به قول معروف وسط دعوا حلوا خیرات نمی‌کنند. به هر حال شاید یک جا‌هایی حق با کی‌روش باشد و یک جا‌هایی با برانکو، اما هر چه هست طرفین زمان بدی را برای این جدال کلامی انتخاب کرده‌اند.
کی‌روش می‌گوید تمام تمرکز ما روی بازی‌هاست، ولی خودش بلافاصله بعد از بازی علیه برانکو مصاحبه می‌کند. برانکو هم درست روز بازی تیم ملی حرف‌هایی می‌زند که ضرورتی ندارد. شخصاً معتقدم این دعوای کلامی هم برای رسانه‌ها جذاب است و هم برای مردم، چون اکثر ما ایرانی‌ها اساساً عاشق دعوا و درگیری هستیم و حتی در بحث سیاسی هم می‌بینیم که دعوا‌های جناحی هست، اما می‌شد استارت دور جدید دعوای کی‌روش و برانکو را بعد از جام ملت‌ها زد. آن وقت هم کی‌روش فرصت کافی برای دعوا دارد و هم برانکو. اتفاقاً از وقتی دعوای این دو نفر اوج گرفته هر دو بهتر نتیجه گرفته‌اند (عین علی دایی که هر وقت هجمه‌ها علیه او بیشتر می‌شد، گل می‌زد) پس قاعدتاً دعوای رسانه‌ای همیشه هم بد نیست به شرطی که این دو مربی خوب کمی وقت‌شناس باشند و البته وسط دعوا «منطق» را فراموش نکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی