۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزشی پیشین باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد جدایی علیرضا اسدی از مدیرعاملی این باشگاه به دلیل حضور کارلوس کی‌روش و یا بحث دوشغله بودن او نبوده است.

به گزارش خبرورزشی، علی دهقانی درباره دلایل کناره گیری علیرضا اسدی از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در چند روز گذشته پس از جدایی اسدی از تراکتورسازی، شایعات زیادی ایجاد شده و افرادی مدعی شدند جدایی اسدی به دلیل آمدن کارلوس کی‌روش به تیم تراکتورسازی و یا بحث دوشغله بودن اوست، اما واقعیت این است که جدایی اسدی به هیچ‌کدام از این دو دلیل مربوط نمی‌شود.
وی ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی یک شرکت خصوصی است و هیچ مشکلی بابت حضور اسدی در این باشگاه وجود نداشت و اینکه می‌گویند جدایی اسدی به دلیل دوشغله بودن است، خلاف واقعیت است. دلیل اصلی این اتفاق را ما هم نمی‌دانیم و فقط خود اسدی و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی از آن باخبر هستند.
معاون ورزشی پیشین باشگاه تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: خود ما هم از قطع همکاری اسدی با باشگاه تراکتورسازی شوکه شدیم و در آن مقطع ترجیح دادیم ما هم همراه با مدیرعامل، از این باشگاه جدا شویم. ما تا جایی که توان داشتیم با تمام انرژی کار کردیم و امیدواریم در ادامه راه هم این تیم به مقام قهرمانی برسد یا حداقل بتواند کسب سهمیه آسیایی کند، تا دل هوادارانش شاد شود،، چون آن‌ها پتانسیل بالایی دارند. یک خواهش هم از تمام رسانه‌ها دارم تا بیش از این به این موضوع نپردازند و اجازه دهند باشگاه تراکتورسازی با آرامش به کار خود ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی