نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی قطر با اتفاقات بامزه ای همراه شد.

به گزارش خبرورزشی ، پرسپولیسی‌ها که ظهر دیروز (سه شنبه) تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کردند، برای عصر دیروز، یک جلسه تمرینی در کمپ زیبا و مجهز اسپایر پشت سر گذاشتند. بخشی از تمرینات، بدنسازی و کار‌های هوازی بود و بخشی نیز، کار با توپ و فوتبال درون تیمی.
برانکو به عنوان داور، دو تیم سفید و قرمز را تشکیل داد تا مقابل هم به میدان بروند. بازی با هیجان خاصی آغاز شد و در نهایت، تیم سفید با ستاره‌هایی مثل علی علیپور، سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده توانست تیم قرمز که کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و... را در ترکیب داشت، شکست بدهد. بازی که تمام شد، بازیکنان تیم سفید، برانکو را کشان کشان به میانه میدان بردند تا با سرمربی تیم عکس یادگاری بگیرند. البته کمال تلاش زیادی داشت تا در روز شکستش، هیچ عکسی ثبت و منتشر نشود.
علی علیپور با انتشار عکس زیر، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «کمال، داداش چرا عکسمونو خراب می‌کنی؟ چیزی نشده که، ما عادت داریم به بردن. بازی دیگه، برد و باخت داره» کامیابی نیا هم در جواب علیپور نوشت: «من ارتش یک نفره ام»، اما پاسخ شجاع به حرف کمال، جالب‌تر بود: «آره، هیچ کس مثل تو امروز نباخت!»

عکس| پای برانکو به کری خوانی پرسپولیسی ها باز شد
سپس شجاع هم دست به کار شد و با انتشار عکسی از لحظه کشاندن برانکو به وسط میدان، نوشت: «سرتون تو کار خودتون باشه» این درحالی است که شجاع چندی پیش این جمله را در جواب مصاحبه سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال در مورد پرسپولیس، بیان کرده بود!

عکس| پای برانکو به کری خوانی پرسپولیسی ها باز شد

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی