نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال، با اشاره به برتری پر گل ایران در اولین گام از جام ملت های آسیا، معتقد است ایران توانایی ارائه نمایش هایی درخشان تر از بازی با یمن را دارد.

به گزارش خبرورزشی، رضا حسن زاده یکی از فراموش نشدنی‌های فوتبال کشورمان به شمار می‌رود که بازی‌های درخشانش به این سادگی از یاد هواداران نمی‌رود.
حسن زاده در مورد دیدار ایران مقابل یمن به ما گفت: «تمرینات تیم ملی روند خوبی داشته و کارلوس کی روش هم از وضعیتی که ایران در آن بود، رضایت داشت. هر موفقیتی که تیم ملی ایران به دست بیاورد، متعلق به همه مردم است و به همین خاطر، کسی را نمی‌شناسم که دنبال موفقیت تیم ملی نباشد. بچه‌ها با تمام توان کار می‌کنند و در همین بازی نخست یک خاطره شیرین از تقابل با یمن برای همه به یادگار گذاشتند.»
حسن زاده اضافه کرد: «سیستم بازی تیم ملی روی استفاده از ارسال‌های متعدد است و در این شرایط، بازیکنان سرزن خیلی به کمک خط حمله می‌آیند. ما روی همین سیستم هم گل زدیم و حتی روی ریباند‌ها هم به گل رسیدیم. مقابل تیم‌های آسیایی، ایران راحت‌تر فوتبال بازی می‌کند و من فکر می‌کنم مثل جام جهانی، شاهد بازی تدافعی نخواهیم بود. ایران با هافبک‌ها و وینگر‌هایی که دارد، شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت و مطمئنا همه حریفان روی تیم ملی ایران، به عنوان یکی از شانس‌های رسیدن به قهرمانی حساب باز می‌کنند.»
این پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: «کادرفنی تیم ملی حرفه ایست و قطعا تمام حواسش به بازی‌های آینده تیم ملی خواهد بود. معتقدم تیم او از هر نظر برای کسب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها آماده است. از سوی دیگر، شناخت خوبی از سایر رقیبان داریم و با توجه به شرایطی که رقم خورده، شاید بتوان این طور گفت که راه تیم ملی به سمت قهرمانی هموار شده، چون مدعیان سنتی نیز به اندازه کافی قوی ظاهر نشدند. از سوی دیگر، ترکیب تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها تقریبا مشخص است، اما برای آن که بازیکنان دچار خستگی نشوند، احتمالا کی روش برنامه‌های خاصی در ذهنش دارد. ما به اندازه دو تیم کامل، بازیکنان خوب و تاثیرگذار داریم و معتقدم جدا از هافبک و مهاجمان، در این تورنمنت، مدافعان مان نیز می‌توانند سرنوشت قهرمانی را تعیین کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی