۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از تعطیلات نیم فصل در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی ، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از تعطیلات نیم فصل اول از ساعت 11:30 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته برگزار شد.

* فرهاد مجیدی که به تازگی به عنوان مربی استقلال انتخاب شده در اولین تمرین آبی پوشان شرکت کرد. وی به همراه امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در محل تمربن حاضر شد و مورد استقبال وینفرد شفر، مهدی رحمتی و خسرو حیدری قرار گرفت.

* در بد ورود مجیدی در کنار شفر و فتحی عکس یادگاری گرفت.مجیدی بعد از معارفه لباس های خود را تعویض و در کنار استقلالی ها تمرین هم کرد.نکته جالب آمادگی بدنی فرهاد مجیدی است که بعد از پایان فوتبالش هم این آمادگی را حفظ کرده است.

* بعد از مراسم معارفه مجیدی بازیکنان استقلال زیر نظر فیلیپ بدن های خود را گرم کرده و سپس 4 به 2 بازی کردند. در بخش بعد هم فوتبال درون یمی انجام شد که البته این بازی در نیمی از زمین و در یک چمن ناهموار صورت گرفت.

* داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان که قرار است از ابتدای نیم فصل به ترکیب آبی پوشان اضافه شوند در تمرین امروز حضور داشتند.

* مرتضی تبریزی که طی هفته های اخیر شایعه جدایی اش از استقلال مطرح شده بود در تمرین امروز حضور داشت و پا به پای بازیکنان تمرین کرد تا شایعات پیرامون وی هم به پایان برسد.

* وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز برای دقایق با فتحی به صحبت پرداخت.

تمرین نوبت صبح تیم استقلال ساعت 12 به پایان رسید و قرار است استقلالی ها عصر امروز هم یک نوبت تمرین کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی