نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: تیم ملی از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و لیاقت قهرمانی را دارد.

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی در مصاحبه با رادیو جوان در مورد سفر سپاهان به مشهد، گفت: به دعوت تیم پدیده به مشهد سفر کردیم باید از این باشگاه تشکر کرد. قرار است امروز دیدار دوستانه‌ای با این تیم برگزار می‌کنیم.
وی در مورد وضعیت سپاهان، خاطرنشان کرد:خوشبختانه با وجود همه مشکلات و نا مهربانی‌هایی که در همه موارد در حق باشگاه سپاهان شد شرایط خوبی داریم. در ایران شما چیزی را درست کنید سخت‌تر از حفظ کردن آن است. برای حفظ شرایط فعلی تیم طرح و برنامه‌ای به هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه دادیم. رقیبان ما در نقل و انتقالات خیلی خوب کار می‌کنند و از لحاظ بودجه سه برابر ما هستند. ما هم فعالیت‌های خاص خودمان را داریم. باید نقاط ضعف را برطرف کنیم. شاید هفته دیگر اردوی ۱۰ روزه‌ای را در ترکیه برگزار کنیم.
قلعه‌نویی در مورد نقل و ا نتقالات این تیم تصریح کرد:در حال حاضر علی قربانی را جذب کردیم. او از بازیکنان با کیفیتی است که در چند پست می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم او در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته باشد. مترصد جذب یک وینگر و هافبک بازیساز هم هستیم.
سرمربی سپاهان در مورد پیروزی ۵ بر صفر تیم ملی مقابل یمن، گفت: یک بحث بیرونی در مورد تیم ملی وجود دارد. خواهش می‌کنم مسائل بیرونی یک جا تمام شود. همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند. برد و باخت احساسی است، اما اصل فوتبال برای لذت است. در کشور ما چند سال است این تفکر وجود ندارد شاید رفتار‌ها و مدیریت‌های غلط یکی مثل من دلیل این شرایط بوده است. از شخص دیگری نام نمی‌برم که به کسی بر نخورد. افرادی که یک روز در فوتبال زحمت کشیدند به گردنمان حق دارند. به مسائل بیرونی توجه نکنیم و به دنبال زیبایی‌های فوتبال باشیم.
وی افزود: برای صحبت در مورد جام ملت‌ها الان زود است. افزایش تیم‌ها باعث شده جام ملت‌ها کیفیت سابق را نداشته باشد. مثلا همین تیم یمن که مقابل ایران بازی کرد را نگاه کنید. تیم پزشکی یمن، کیف پزشکی نداشت. به همین خاطر الان برای قضاوت در مورد عملکرد تیم‌ها زود است. باید صبر کنیم و از دور دوم در مورد جام ملت‌ها صحبت کنیم. تیم ملی ما شروع خوبی داشت، اما شاید به این یمن تیم‌های دیگر هم همینقدر گل بزنند. متاسفانه فیفا، یوفا و ای‌اف‌سی به دنبال درآمدزایی هستند و به زیبایی‌های فوتبال کاری ندارند. شاید در جام جهانی بعد از قطر همین شرایط به وجود بیاید. افزایش تیم‌ها لذت فوتبال در دور مقدماتی را از بین می‌برد. تیم‌هایی حضور دارند که عیار مسابقات را کم کردند.
قلعه‌نویی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از فینالیست‌های جام ملت‌ها دارد، گفت: همانطور که گفتم فعلا برای پیش‌بینی زود است. در مسابقات حذفی خیلی از مسائل دخیل است. مثلا گاهی شما برخلاف محاسباتی که دارید یک بازیکن‌تان اخراج می‌شود یا اینکه اشتباهات داوری نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. به خاطر همین دلایلی که مطرح کردم الان برای صحبت در مورد وضعهیت تیم‌ها زود است. این مسائل در مسابقات حذفی تاثیرگذار است. مثلا در جلسه‌ای که ما در هلسینکی بودیم در اواخر آن در مورد تیم‌سازی و موفقیت تیم گفته شده که یک مربی برای موفقیت نیاز به شانس هم دارد. تیم ملی از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و لیاقت قهرمانی را دارد. به دوست من برانکو هم سلام برسانید. شنیدم انگار او هم صحبت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی