نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی از حمایت همه ملت و دست اندرکاران ورزش برخوردار است و امیدواریم بتوانیم تا فینال این مسابقات پیش برویم.

واکنش وزیر ورزش به اختلاف کی‌روش و برانکو
به گزارش خبرورزشی، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیات دولت درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم خیلی خوبی داریم و شروع خوبی هم در این رقابت‌ها داشتیم. امیدوارم در بازی‌های باقی مانده هم نتایج خوبی بگیرند. تیم ملی از حمایت همه ملت و دست اندرکاران ورزش برخوردار است و امیدواریم با همین حمایت‌ها، هماهنگی‌ها و عزم و اراده بتوانیم تا فینال این مسابقات پیش برویم.
وزیر ورزش و جوانان در رابطه با اینکه اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس در جام ملت‌های آسیا هم ادامه دار شده و آیا وزارت ورزش قصد ندارد تذکری به این افراد بدهد؟ افزود: بهتر است که همه انرژی را صرف حمایت از تیم ملی مان بکنیم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.
سلطانی فر در مورد پاداش ملی پوشان در صورت موفقیت هم گفت: برای تیم ملی پیش بینی پاداش کرده‌ایم.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا قصد سفر به امارات برای دیدن بازی تیم ملی فوتبال ایران را دارد؟ تصریح کرد: امیدوارم در مراحل بعدی کنار تیم باشیم. تا الان همیشه در کنار تیم بوده ام و تلاش می‌کنم که بازهم کنار تیم ملی باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی