نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید فتاحی دلیل عدم اعلام برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر را توضیح داد.

به گزارش خبرورزشی ، نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با بازی استقلال خوزستان و سپاهان پایان یافت تا تیم‌ها به تعطیلات نیم فصل بروند واز طرفی ملی پوشان در اختیار تیم ملی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا و تیم ملی امید برای رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ قرار بگیرند.
ابتدا قرار بود در صورت صعود یا عدم صعود تیم ملی به نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بازی‌های نیم فصل دوم از ۱۴ بهمن ماه آغاز شود وپس از اعلام لیست نهایی تیم ملی کشورمان برای شرکت در این تورنمنت برنامه کامل مسابقات در نیم فصل دوم اعلام شود.
دو هفته پیش سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرد با توجه به سهمیه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و حضور دو تیم سایپا و ذوب آهن در مرحله پلی آف این تورنمنت و در صورت حضور تیم ملی در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا نیم فصل دوم از تاریخ ۱۶ بهمن ماه آغاز خواهد شد.
سعید فتاحی در مورد اعلام برنامه در هفته‌های آتی لیگ برتر اظهار داشت: برنامه ما آماده است، اما علت اعلام نکردن آن این است که برخی از ورزشگاه‌ها دچار مشکل بوده و به همین علت فعلا از انتشار برنامه خودداری نموده‌ایم. به محض بر طرف شدن مشکلات برنامه در هفته‌های آتی در اختیار تیم‌ها و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی