نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز تکلیف چهارمین تیم صعود‌کننده به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال مشخص می‌شود.

لیگ برتر فوتبال در انتظار چهارمین تیم پلی آف
به گزارش خبرورزشی، هفته بیست‌ودوم لیگ در حالی آغاز می‌شود که تیم ملی‌حفاری با ۱۶ برد، ۲ تساوی، یک باخت و ۵۰ امتیاز در صدر جدول است و حضورش را در پلی آف قطعی کرده. شاگردان زیور بابایی در آخرین مسابقه دور برگشت مقدماتی میزبان تیم هفتم، یعنی شهرداری رشت هستند. آن‌ها در این دیدار بعید به نظر می‌آید کار سختی داشته باشند، اما نامی‌نو، تیم دوم جدول رده‌بندی نیز فردا میزبان هیئت خراسان رضوی است. نامی‌نو در حال حاضر ۴۸ امتیازی است و به پلی آف هم رسیده، اما سومین تیم صعود‌کننده دختران کویر مس هستند که در این هفته به مهمانی دریژنو فرخ‌شهر ۹ امتیازی می‌رود که با توجه به حضور گلزنان خوبی، چون فاطمه ارژنگی و نجمه کریمی‌نسب بعید به نظر می‌آید ببازد. در دو دیدار دیگر این هفته چشم‌ها به شهر‌های ساری و شیراز است؛ جایی که تیم‌های مس رفسنجان و نفت آبادان باید برای صعود به پلی‌آف تلاش کنند. در ساری تیم استقلال میزبان مس رفسنجان است و شهر حافظ نیز میزبان مسابقه پارس آرا شیراز و پالایش نفت آبادان است. در حال حاضر مس رفسنجان با یک امتیاز بیشتر در سکوی چهارم ایستاده است و نفتی‌ها هم با ۳۳ پوئن برای صعود تلاش می‌کنند. بنابراین کوچکترین بی‌احتیاطی نتیجه را به حریفان واگذار می‌کند و با یک لغزش جشن صعود را به خانه دیگری می‌فرستد. پس باید دید در پایان وقت دو مسابقه کدام مربی این دو تیم خوشحال‌تر است؟
از سویی دیگر در رقابت‌های این هفته سارا شیربیگی و فاطمه ارژنگی برای تصاحب بهترین گلزن هم در جدال هستند. هر دو ۲۷ امتیازی هستند و در این روز آخرین تلاش خود را انجام می‌دهند.
لیگ فوتبال تحت الشعاع شهرآورد اصفهان
هفته ششم لیگ برتر فوتبال، فردا با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار شهرآورد اصفهان به میزبانی ذوب‌آهن برگزار می‌شود. تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در حالی به میدان می‌روند که هر دو تیم هفته گذشته بازی را مقابل حریفان‌شان واگذار کردند. ذوب‌آهن در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد و برای حفظ جایگاه به برد در این دیدار نیاز دارد. سپاهان نیز با ۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. شاگردان ایراندوست در تیم فوتبال ملوان نیز برای صعود به رده دوم در صورت باخت ذوب‌آهن به پیروزی برابر همیاری آذربایجان غربی نیاز دارند. همیاری از ۵ بازی برگزار شده ۲ برد و ۳ باخت در کارنامه دارد. تیم صدرنشین شهرداری بم نیز این هفته در دیداری راحت مقابل آذرخش قرار می‌گیرد که تنها یک برد را در کارنامه ثبت کرده است. سه مسابقه دیگر هم بین راه‌یاب ملل مریوان - سپیدار مازندران، پارس جنوبی بوشهر - شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام - خلیج فارس شیراز انجام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی