نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ترکیه‌ای ریزاسپور بار دیگر همچون فصل قبل برای باشگاه پرسپولیس دردسرساز شد.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که به نظر می‌رسید همه چیز به صورت عادی برای باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات پیش می‌رود، اما یک موضوع جنجالی باعث شده حتی پای وزیر ورزش هم به این جنجال‌ها باز شود.
موضوع از یک شایعه شروع شد: «باشگاه ریزاسپور برای علی علیپور پیغام فرستاده که می‌خواهد آقای گل پرسپولیسی‌ها را به هر قیمتی شده به چنگ بیاورد.» البته پاسخ علیپور از طریق روزنامه خبرورزشی به ترکیه‌ای‌ها داده شد: «نه، به ریزاسپور نمی‌روم، چون می‌خواهم در پرسپولیس بمانم و به کارم ادامه دهم.» سپس به صورت رسمی نیز این خبر به مسئولان باشگاه ریزاسپور رسید.
از سوی دیگر، ایرج عرب در مصاحبه‌ای عجیب گفت: «هیچ پیشنهادی برای جذب علیپور به باشگاه پرسپولیس نرسیده و کسی دنبال جذب این بازیکن نیست!» موضوعی که توسط نزدیکان باشگاه رد شد و آن‌ها تأکید داشتند علیپور یک پیشنهاد عالی بیشتر از یک میلیون دلار از باشگاه ریزاسپور دریافت کرده است.
اما فاز بعدی ماجرا، پیام کوتاهی بود که یک خبرنگار قدیمی در توئیتر منتشر کرد و در آن مدعی شد مسئولان ریزاسپور برای جذب علی علیپور حتی به سراغ وزیر ورزش رفته‌اند، اما مسعود سلطانی‌فر به آن‌ها اعلام کرده: «من می‌توانم صندلی خودم را در اختیارتان قرار دهم، اما علیپور را نه! برای صحبت جهت جذب علیپور باید با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کنید و من هیچ دخالتی در نقل و انتقالات باشگاه‌ها ندارم.»
البته این موضوع به شکل دیگری در رسانه‌ها منعکس شد و این‌طور به نظر می‌رسید که سلطانی‌فر مذاکره با ترکیه‌ها را آغاز کرده ولی بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده و از این رو، به مسئولان ارشد ریزاسپور جواب منفی داده است. موضوعی که البته برای سرخپوشان دردسر‌های زیادی درست کرد زیرا هواداران استقلال در فضای مجازی به انتقاد از سلطانی‌فر پرداختند و گفتند اصلاً چه دلیلی دارد او در خصوص مهاجم پرسپولیس صحبت و رایزنی کند؟!
از سوی دیگر، استقلالی‌ها به دنبال پاسخ این سؤال رفتند که چرا نام سلطانی‌فر دوباره در کنار پرسپولیس شنیده شد و این بار نیز حرف از جابه‌جایی و انتقال بازیکن است. درست مثل همان زمانی که سلطانی‌فر وارد عمل شد تا با رایزنی سریع با مسئولان باشگاه ریزاسپور، جلوی اتفاقات بدتر در پرونده مهدی طارمی را بگیرد. پرسپولیسی‌ها هم به دنبال این هستند که بفهمند اصلاً کل ماجرا چیست و از کجا آب می‌خورد. آیا جدایی علیپور صحت دارد؟ ایرج عرب حقیقت را گفته یا نزدیکان علیپور؟ چه زمانی سلطانی‌فر با ترکیه‌ای‌ها جلسه داشته؟ اصلاً چرا مسئولان ریزاسپور برای جذب علیپور باید به سراغ وزیر مملکت بروند؟ این‌ها سؤالاتی است که هواداران تیم سرخپوش پایتخت می‌خواهند پاسخ‌هایش را پیدا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی