نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران تیم ملی فوتبال فلسطین در دیدار مقابل استرالیا به شدت به تشویق تیمشان می‌پردازند.

به گزارش   خبرورزشی ، دیدار تیم‌های استرالیا و فلسطین از گروه B جام ملت‌های آسیا از ساعت 15 امروز (به وقت محلی؛ 14:30 به وقت تهران) در ورزشگاه راشد شهر دبی آغاز شد.

* یک ساعت پیش از شروع بازی هواداران وارد ورزشگاه شدند که در این بین حضور پر شور هواداران فلسطینی نسبت به استرالیایی‌ها کاملا مشهود بود‌. هوادارانی که از لحظه ورود به ورزشگاه با هیجان خاصی به تشویق تیم‌شان پرداختند. این در حالی بود که از سوی استرالیایی‌ها استقبال خوبی به عمل نیامده و نسبت به فلسطینی‌ها حدود یک سوم استرالیایی در ورزشگاه حضور دارد.

* پس از ورود بازیکنان فلسطین به زمین و با تشویق آنها از سوی هواداران، دو دروازه‌بان تیم ملی فلسطین که برای گرم کردن به زمین آمده بودند، دو توپ کوچک مخصوص جام ملت‌های 2019 که مخصوص هدیه دادن است، به هوادارانشان هدیه دادند.

* با ورود عوامل برگزاری مراسم ابتدایی مسابقه که پرچم‌های دو تیم، پرچم مسابقات و نماد پیراهن‌های دو تیم را به زمین می‌آورند تا مراسم سرود دو کشور برگزار شود، هواداران فلسطینی چفیه‌های سفید رنگ مخصوصی را نشان دادند.

* هواداران استرالیایی مقابل فلسطینی‌هایی که بسیار پر شور تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کنند، بسیار ساکت هستند و غریبانه روی سکوها نشسته‌اند.

* شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند. همچنین شاهین رحمانی، عضو ایرانی AFC که مدیر کل امنیت AFC و مسابقات جام ملت‌هاست در ورزشگاه حضور دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی